Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Sikkert ikke så stort for mange.. men for meg! Har vært alene i så mange år nå, virkelig gitt opp, men har hatt et lite håp om meldte meg på nettdating for ente gang. Begynte å prate med en hyggelig mann, utvekslet telefonnummer etter en liten stund, på fredag pratet vi i 3 timer på tlf. I formiddag møttes vi over en kaffe i byen Jeg sliter så med å finne det lille ekstra, så det er mye av grunnen til at jeg er alene, skal innrømme det. Ser ikke vitsen med å trekke det ut hvis det ikke er der, men det er selvfølgelig ikke alltid bare jeg som føler det slik. Han jeg møtte nå hadde bare alt. Ja, det dukker sikkert opp noe etterhvert, men nå virker han bare som han jeg har ventet på. Snill, rolig, trygg, samme humor, praten gikk lett, og han var også kjekkere i virkeligheten Gikk fra hverandre kl 12. Jeg måtte hente barnet mitt og han hadde en avtale med noen venner. Det jeg liker er at vi ikke ventet så lenge med å møtes. Jeg vet ikke så mye om han som man ofte gjør, har ikke snakket oss "ferdig" før vi møttes. Nå har jeg så lyst til å sende melding, men prøver å holde roen her. Han er jo med venner. Håper bare han likte meg også. Måtte bare få det ut, vil ikke fortelle til noen som kjenner meg, føler det betyr ulykke Anonymous poster hash: 450c0...0d6
*Miss Marple* Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Så spennende 😄 Krysser fingrene for at det er full klaff hos begge. Lykke til ❤️
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 Krysser fingre og tær Anonymous poster hash: aba59...8f1
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #5 Skrevet 16. november 2014 fant kjærligheta på ny for 2 år siden (med barn involvert), så jeg krysser fingrene for deg!! Har nå et barn til+ en fantastisk samboer. Anonymous poster hash: a7cd2...3c1
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Takk, dere er snille Har enda ikke hørt noe, men vet ikke hva jeg eventuelt skal skrive til han. Anonymous poster hash: 450c0...0d6
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #7 Skrevet 16. november 2014 Takk, dere er snille Har enda ikke hørt noe, men vet ikke hva jeg eventuelt skal skrive til han. Anonymous poster hash: 450c0...0d6 Hva med "Takk for i dag, hyggelig å møtes" eller noe i den duren? Så ser du hva han svarer og tar det derfra 😉 Anonymous poster hash: 09d86...892
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #8 Skrevet 16. november 2014 Jeg møtte mannen min på nettet og vi er superlykkelige! 😃😃😃 Ta sjansen! Vent med å skrive, kanskje i morgen tidlig? "Godmorgen! Ville bare takke for et hyggelig treff i går. Håper vi sees igjen! Ha en fin dag :-)" Anonymous poster hash: 1b043...99c
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #9 Skrevet 16. november 2014 Må høre med dere. Nå sendte jeg melding og takket for i dag, litt annet og at han kan si ifra hvis han vil møtes igjen. "Bare hyggelig det Jeg skal si ifra jeg..." fikk jeg til svar. Overanalyserer skikkelig her. Han hadde vel sagt hvis han ikke ville møtes når jeg skrev det slik? Blir sittende og vente igjen nå da. Æsj, noen ganger er det beste å gå på en dårlig date i stedet Anonymous poster hash: 450c0...0d6
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #10 Skrevet 16. november 2014 Må høre med dere. Nå sendte jeg melding og takket for i dag, litt annet og at han kan si ifra hvis han vil møtes igjen. "Bare hyggelig det Jeg skal si ifra jeg..." fikk jeg til svar. Overanalyserer skikkelig her. Han hadde vel sagt hvis han ikke ville møtes når jeg skrev det slik? Blir sittende og vente igjen nå da. Æsj, noen ganger er det beste å gå på en dårlig date i stedet Anonymous poster hash: 450c0...0d6 Han skrev ikke "bare hyggelig det", men " VAR hyggelig det"... Hvis det går noe å si. Anonymous poster hash: 450c0...0d6
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #11 Skrevet 16. november 2014 Må høre med dere. Nå sendte jeg melding og takket for i dag, litt annet og at han kan si ifra hvis han vil møtes igjen. "Bare hyggelig det Jeg skal si ifra jeg..." fikk jeg til svar. Overanalyserer skikkelig her. Han hadde vel sagt hvis han ikke ville møtes når jeg skrev det slik? Blir sittende og vente igjen nå da. Æsj, noen ganger er det beste å gå på en dårlig date i stedet Anonymous poster hash: 450c0...0d6 Han skrev ikke "bare hyggelig det", men " VAR hyggelig det"... Hvis det går noe å si. Anonymous poster hash: 450c0...0d6 Roooo neeeeed... Ikke bli en av disse gale kvinnene som går helt av hengslene etter EN date!Er det noe som får en mann til å løpe med livet som innsats, så er det desperate kvinner. Du skulle ikke sendt den SMSen, men venta på hans initiativ. Anonymous poster hash: be20c...dbc
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #12 Skrevet 16. november 2014 Hvorfor skulle jeg ikke det? Hvorfor er det alltid menn som må ta initiativet? VDe kan sitte like usikre der de også, og jeg har flere bekjente som synes det er slitsomt at de alltid må ta det første kontakten. Jeg takket for daten og sendte ballen til han. Føler ikke jeg gjorde noe galt å sende en melding 12 timer etterpå. Har heller ikke svart på hans melding. Mer rolig enn dette kan jeg ikke være. Skyt meg gjerne av den grunn at jeg likte han, noe jeg ikke har utbrodert til han, annet enn et hint at jeg kan tenke meg å møtes igjen. Eneste jeg spurte om er hva andre hadde tenkt om meldingen. Håpe på en kaffe til, eller ta det som et avslag. Anonymous poster hash: 450c0...0d6
Sienna85 Skrevet 16. november 2014 #13 Skrevet 16. november 2014 Skrev han ingenting mer enn det du har skrevet? Jeg hadde nok tatt det som et avslag, men jeg vet jo absolutt ingenting om fyren, så litt vanskelig å si :-/ Hvor gammel er han?
mamma_bergen Skrevet 16. november 2014 #14 Skrevet 16. november 2014 Skrev han ingenting mer enn det du har skrevet? Jeg hadde nok tatt det som et avslag, men jeg vet jo absolutt ingenting om fyren, så litt vanskelig å si :-/ Hvor gammel er han? Jeg også lurer på om det var alt han skrev, og om de prikkene var "hans"? I så fall var det en litt lunken melding..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #15 Skrevet 17. november 2014 Prikkene var hans ja. Vet han er opptatt, og vi har bare skrevet på nett og snakket på tlf, så dette var første sms. Ja, overanalyserer igjen, men fordi jeg er enig med dere. Vi har også snakket om at man takler et avslag så tidlig. Det gjør jeg jo, ble bare så usikker nå. Er som sagt sjeldent jeg møter noen jeg vil møte igjen. Jeg er rolig utenpå, men ikke inni meg, og det skaper meg at jeg blir slik. Har ingen venninner jeg kan snakke med, så det er derfor jeg skriver her. Ikke meningen å mase og virke desperat. Svarer han ikke mer, så kontakter ikke jeg han igjen uansett. Han er forresten 42, har ingen barn. Jeg er 35 og har ett barn. Anonymous poster hash: 450c0...0d6
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #16 Skrevet 17. november 2014 Prikkene var hans ja. Vet han er opptatt, og vi har bare skrevet på nett og snakket på tlf, så dette var første sms. Ja, overanalyserer igjen, men fordi jeg er enig med dere. Vi har også snakket om at man takler et avslag så tidlig. Det gjør jeg jo, ble bare så usikker nå. Er som sagt sjeldent jeg møter noen jeg vil møte igjen. Jeg er rolig utenpå, men ikke inni meg, og det skaper meg at jeg blir slik. Har ingen venninner jeg kan snakke med, så det er derfor jeg skriver her. Ikke meningen å mase og virke desperat. Svarer han ikke mer, så kontakter ikke jeg han igjen uansett. Han er forresten 42, har ingen barn. Jeg er 35 og har ett barn. Anonymous poster hash: 450c0...0d6 Det plager meg, ikke skaper meg. Anonymous poster hash: 450c0...0d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå