Teline Skrevet 17. november 2014 #26 Skrevet 17. november 2014 Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg hadde gjort. Utseendet er så personlig for oss, hvor mye vi vektlegger eget utseende varierer så mye. Rent ideelt sett skulle jeg ønske vi alle kunne akseptere hverandres utseende uansett, og at ingen følte behov for plastiske operasjoner. Men sånn er ikke verden. Om du velger å ta en operasjon eller ikke vil uansett ikke definere hvem du er
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #27 Skrevet 17. november 2014 Det er kanskje ikke helt sammenlignbart, men jeg har åreknuter.. Og de plager meg fryktelig, ødelegger selvbildet mitt. Jeg går aldri i skjørt eller shorts... Poenget mitt er at hadde jeg hatt penger hadde jeg operert bort åreknutene!!! Så hvis dette plager deg like mye som de plager meg, så gå for operasjon:) Anonymous poster hash: f58a1...2cf
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #28 Skrevet 17. november 2014 Nesa er det første jeg legger merke til hos folk, særlig heksenese. Hadde operert. Anonymous poster hash: ce60b...ca0
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #29 Skrevet 17. november 2014 Tusen takk, setter pris på alle svar! Er det noen her inne som har tatt operasjon og som angrer/ikke angrer? HI Anonymous poster hash: d85a7...1b4
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #30 Skrevet 17. november 2014 Ikke at det kan sammenlignes, men jeg opererte musa pga altfor store indre kjønnslepper. Det var både vondt og stygt. Jeg ville aldri dømt deg om du var min venninne og opererte nesa. Anonymous poster hash: b3c98...6f6
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #31 Skrevet 17. november 2014 Jepp! Har ikke stor heksenese, men asiatisk. Vurderer sterkt operasjon. Anonymous poster hash: 22338...706
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #32 Skrevet 17. november 2014 jeg hadde gjort det uten tvil! Anonymous poster hash: e492d...440
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #33 Skrevet 17. november 2014 Ja, men jeg ville funnet en skikkelig lege med gode referanser (ikke i utlandet eller noe annet skummelt). Jeg fikk operert inn utstående ører da jeg var liten (så takknemlig!!), ville gjort det selv i voksen alder om det ikke hadde blitt gjort da jeg var liten. Ørene er også store, så jeg har lyst å operer dem mindre også, men de plager meg ikke noe, så lenge håret mitt skjuler dem. Anonymous poster hash: 0bf38...70d
Katteskinnet Skrevet 17. november 2014 #34 Skrevet 17. november 2014 Din kropp: Ditt valg. Hadde ikke tenkt noe negativt om det om ei venninne hadde gjort det, utover at det selvfølgelig er bedre om man forsoner seg med hvordan man ser ut.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #35 Skrevet 17. november 2014 Nå har jeg fått så mye bra respons at jeg kanskje tør å gjennomføre det. :-) Timen er bestilt for lenge siden, spørsmålet mitt til meg selv er om jeg skal avbestille. Men føler eneste grunnen til at jeg ikke vil er folks negative reaksjoner hvis jeg gjør det. Håper de fleste er like storsinnet som dere her inne! HI Anonymous poster hash: d85a7...1b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå