Gå til innhold

Ville du ha operert?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg hadde gjort. Utseendet er så personlig for oss, hvor mye vi vektlegger eget utseende varierer så mye.

 

Rent ideelt sett skulle jeg ønske vi alle kunne akseptere hverandres utseende uansett, og at ingen følte behov for plastiske operasjoner. Men sånn er ikke verden.

 

Om du velger å ta en operasjon eller ikke vil uansett ikke definere hvem du er :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje ikke helt sammenlignbart, men jeg har åreknuter.. Og de plager meg fryktelig, ødelegger selvbildet mitt. Jeg går aldri i skjørt eller shorts...

 

Poenget mitt er at hadde jeg hatt penger hadde jeg operert bort åreknutene!!! Så hvis dette plager deg like mye som de plager meg, så gå for operasjon:)

 

 

 

Anonymous poster hash: f58a1...2cf

Skrevet

Nesa er det første jeg legger merke til hos folk, særlig heksenese.

Hadde operert.

 

Anonymous poster hash: ce60b...ca0

Skrevet

Tusen takk, setter pris på alle svar! Er det noen her inne som har tatt operasjon og som angrer/ikke angrer?

 

HI

 

Anonymous poster hash: d85a7...1b4

Skrevet

Ikke at det kan sammenlignes, men jeg opererte musa pga altfor store indre kjønnslepper. Det var både vondt og stygt. Jeg ville aldri dømt deg om du var min venninne og opererte nesa.



Anonymous poster hash: b3c98...6f6
Skrevet

Jepp!

 

Har ikke stor heksenese, men asiatisk.

 

Vurderer sterkt operasjon.

 

Anonymous poster hash: 22338...706

Skrevet

jeg hadde gjort det uten tvil! :) 



Anonymous poster hash: e492d...440
Skrevet

Ja, men jeg ville funnet en skikkelig lege med gode referanser (ikke i utlandet eller noe annet skummelt).

 

Jeg fikk operert inn utstående ører da jeg var liten (så takknemlig!!), ville gjort det selv i voksen alder om det ikke hadde blitt gjort da jeg var liten. Ørene er også store, så jeg har lyst å operer dem mindre også, men de plager meg ikke noe, så lenge håret mitt skjuler dem.

 

 



Anonymous poster hash: 0bf38...70d
Skrevet

Din kropp: Ditt valg.

Hadde ikke tenkt noe negativt om det om ei venninne hadde gjort det, utover at det selvfølgelig er bedre om man forsoner seg med hvordan man ser ut.

Skrevet

Nå har jeg fått så mye bra respons at jeg kanskje tør å gjennomføre det. :-)

Timen er bestilt for lenge siden, spørsmålet mitt til meg selv er om jeg skal avbestille. Men føler eneste grunnen til at jeg ikke vil er folks negative reaksjoner hvis jeg gjør det. Håper de fleste er like storsinnet som dere her inne!

 

HI

 

Anonymous poster hash: d85a7...1b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...