Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 ..hvis du hadde en stor heksenese? Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg er i tenkeboksen for tiden. Anonymous poster hash: d85a7...1b4
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Kom helt an på utseendet totalt. Om det plaget meg voldsomt over tid hadde jeg nok det, men jeg synes jo ofte krum nese er veldig stilig på kvinner. Anonymous poster hash: 294ef...fc8
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 Nei. Alle operasjoner er en risiko, og jeg er ikke villig til å ta slike risikoer unødvendig. Hadde heller jobbet mer med å bli venn med nesa mi (jeg vurderte operasjon av både bryst og nese en gang i tiden, men har lært meg å godta og like begge deler). Anonymous poster hash: 8eb15...54d
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Spørst hvor mye det hemmer deg i hverdagen, og hvor redd du er for en operasjon, og eventuelle bivirkininger. Jeg er selv livredd for operasjoner (har værr igjennom et keisersnitt, ganske motvillig) og vil helst unngå en operasjon i fremtiden. Vet likevel at jeg kanskje "må", da jeg har gått ned masse i vekt (over 30 kg hittil) og skal ned mer, og har mye overflødig hud. Om det bøir for plagsomt "må" jeg legge meg under kniven, selv om jeg er redd. Anonymous poster hash: de372...423
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #5 Skrevet 16. november 2014 Jeg vet ærlig talt ikke. Hadde vært helt avhengig av om jeg klarte å forsone meg med den, og hvor godt den sto til trekkene mine forøvrig. Anonymous poster hash: 44a3a...ef4
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Jeg har et ganske feminint ansikt og føler ikke at nesen passer inn. Den er stor, utstikkende og klumpete.Tror dere andre vil dømme meg hvis jeg tar en slik operasjon? Det har vel ikke blitt så akseptert i Norge enda. HI Anonymous poster hash: d85a7...1b4
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #8 Skrevet 16. november 2014 Takk, det trengte jeg å høre! Er bare så redd for at alle skal bli sjokkert og skuffet over meg. Jeg vet at min mor blir det. HI Anonymous poster hash: d85a7...1b4
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #9 Skrevet 16. november 2014 Jeg har et ganske feminint ansikt og føler ikke at nesen passer inn. Den er stor, utstikkende og klumpete.Tror dere andre vil dømme meg hvis jeg tar en slik operasjon? Det har vel ikke blitt så akseptert i Norge enda. HIAnonymous poster hash: d85a7...1b4 Noen, slike som meg, ville i hvertfall dømme deg. Om du gjør dette er du et dårlig forbilde for egne og andres barn. Du signaliserer at utseendet er veldig viktig og at man bør gjøre noe med alt som ikke er "perfekt" etter dagens motebilde. Du gjør det også vanskeligere for andre å leve med et "uperfekt" ansikt. Anonymous poster hash: 622c7...520
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #10 Skrevet 16. november 2014 Jeg ønsker ikke å signalisere at utseende er veldig viktig. Jeg har aldri vært veldig jålete. Dette er et kompleks jeg har som gjør at jeg føler meg mindre verdt enn andre mennesker. den sitter tross alt midt i fjeset, og jeg har også fått høre av andre at jeg ser ut som en heks. Det er ekstremt sårende. HI Anonymous poster hash: d85a7...1b4
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #11 Skrevet 16. november 2014 Jeg ønsker ikke å signalisere at utseende er veldig viktig. Jeg har aldri vært veldig jålete. Dette er et kompleks jeg har som gjør at jeg føler meg mindre verdt enn andre mennesker. den sitter tross alt midt i fjeset, og jeg har også fått høre av andre at jeg ser ut som en heks. Det er ekstremt sårende. HIAnonymous poster hash: d85a7...1b4 Selv om du ikke ønsker å sende det signalet gjør du det. Anonymous poster hash: 622c7...520
Mandala Skrevet 16. november 2014 #12 Skrevet 16. november 2014 Det er umulig å svare på. Det er et kompleks du har, altså er det ikke sikkert at det er reelt at nesa di er en stor heksenese, selv om det er det du ser. Forhåpentligvis hadde jeg absolutt ikke gjort det.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #13 Skrevet 16. november 2014 Hvis jeg hadde operert på et utseende som allerede var ok, ville jeg kanskje ha signalisert det. Men her er det ikke snakk om å se ut som en barbiedukke, det er å ikke ville se ut som en heks. Er der ikke forskjell? HI Anonymous poster hash: d85a7...1b4
Honningbien1991 Skrevet 16. november 2014 #14 Skrevet 16. november 2014 Jeg hadde gjort det! Fordi jeg ønsker å gjøre det selv! Jeg har litt heksenese selv. Alle andre sier at jeg ser fabulous ut sånn som jeg er. Men jeg driter i hva andre sier når jeg hater det jævla snøfte skafte sjæl! =D Hvis noen legger ut bilde av meg i profil, blir jeg drit sur! HATER nesen min! GO for it! Jeg ville først selvfølgelig prøvd å akseptere den som den er, men jeg vet like mye som deg at det ikke går! =) Har ei venninne som har gjort det og hu angrer ikke ett sekund! =) Askalva
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #16 Skrevet 16. november 2014 Det er nok reelt at den ser ut som en heksenese, da jeg har hørt det ufrivillig fra flere. HI Anonymous poster hash: d85a7...1b4
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #17 Skrevet 16. november 2014 Takk til dere som har gitt meg tommelen opp! :-) Anonymous poster hash: d85a7...1b4
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #18 Skrevet 16. november 2014 Jeg har en venninne med en sånn nese. Jeg synes det er stilig Anonymous poster hash: 0cdf8...8e5
Mandala Skrevet 16. november 2014 #19 Skrevet 16. november 2014 Det er nok reelt at den ser ut som en heksenese, da jeg har hørt det ufrivillig fra flere. HI Anonymous poster hash: d85a7...1b4 Oki. For ellers vil jeg jo tro at de aller fleste rettferdiggjør kosmetiske inngrep med nettopp det du sier. "Jeg har virkelig ikke pupper, magen min er virkelig hengete altså, jeg MÅ virkelig ha botox, for jeg ser så fæl ut. Ikke bare vanlig, men den ene rynka mi er virkelig stor og stygg!"
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #20 Skrevet 16. november 2014 Hvis den plaget meg, hadde jeg garantert gjort det. Og hvorfor ikke?! Jeg hadde iallefall drite i hva andre måtte mene. Bor du på landet? Mener ikke å være frekk altså, bare nysgjerrig.. Siden du mener folk ville snakket om dette. Gjør det som DU har lyst til! Lykke til, dette blir et spennende eventyr! Anonymous poster hash: 08c83...0b6
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #21 Skrevet 16. november 2014 Tusen takk, jeg prøver å ikke bry meg om hva andre måtte mene. Er spesielt redd for hvordan de reagerer på jobb. Men bor ikke på landet, men jobber i en sladderbedrift :-) Hi Anonymous poster hash: d85a7...1b4
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #22 Skrevet 16. november 2014 Synes du skal være STOLT jeg, av at du tør å følge drømmene dine, gå mot strømmen, blåse i hva andre mener, og gjøre de tiltakene som må til for at du blir mer fornøyd med eget utseende. Selv viser jeg mye tannskjøtt når jeg smiler, og har skjeve tenner. Denne uka sprøyter jeg inn botox for å roe musklene i overleppa litt, muligens fyller jeg også på litt i leppa. Uka etter der setter jeg på (innside) tannregulering Go girl! Anonymous poster hash: 08c83...0b6
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #23 Skrevet 16. november 2014 Takk skal du ha og lykke til med botox og tannregulering! ;-) Anonymous poster hash: d85a7...1b4
Tipp topp Skrevet 16. november 2014 #24 Skrevet 16. november 2014 Hvis den virkelig plager deg og at andre faktisk synes at den ser ut som en heksenese, så hadde jeg absolutt gjort det. Du skal ikke "ofre" din lykke for at noen mener det vil sende uheldige signaler og at man må godta seg som man er. De har ikke levd med din nese. Personlig hadde jeg ikke fikset på "mindre" feil, men absolutt rettet hvis det var noe "større" som ville gitt meg bedre livskvalitet. Og så får andre gjøre som de vil.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #25 Skrevet 17. november 2014 Takk for godt svar, Tipp topp :-) Anonymous poster hash: d85a7...1b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå