Gå til innhold

samvær....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har bf samvær en gang i mnd i en helg. Grunne til han ikke har mer er for han har ikke tid pga ny familie tar all tid pluss jobb. Vi har en avtale om sånn ca når i mnd slik det ikke skal bli for lenge mellom hver gang. Det har seg slik at nå skal bf snart ha gutten vår og det skulle være en mnd til neste gang men da er ikke bf interessert i å ha gutten..har ikke spett om å ha han nærme jul eller noe som helst bare sagt at han kan ha han i slutten av januar igjen. Syns dette er veldig merkelig og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Prøver ikke å være vanskelig på noe som helst måte men nå er jeg veldig lei at alt skal gå på hans premisser og skal aldri strekke seg for noe. Er det galt å egentlig prøve å kutte i dette samværet da det er så uregelmessig?

Lei ja veldig veldig lei...

Anonymous poster hash: 0adaa...532

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre med noe samvær enn ingenting da..... men når det er sagt ville jeg tatt et møte på familievernkontoret. Om han nekter å bli med, så ta ett alene og få noen råd der. Dette er noe du bør få hjelp av fra fagpersoner og ikke en haug med dibbere ;)

Anonymous poster hash: 16021...0f1
Skrevet

Hadde samme problem her:( Måtte til slutt spørre rett ut om han ønsket å være sammen med barnet sitt og da kom det frem at han var ikke særlig interessert i det. Han hadde nok med jobb, den nye dama og hennes barn. Det er nå 3 år siden sist han så barnet. Utrolig leit for barnet :(

I tillegg slenger far om seg at han måtte slutte med samvær fordi jeg var vanskelig. Hele situasjonen med far er bare dritt.....

Anonymous poster hash: ce82e...11a

Skrevet

Vi har vært på familiekontoret en del ganger og han spiller så uskyldig og at han gjør alt for sønnen sin. Jeg begynner nå å bli så lei det spillet han driver med. Er nesten skummelt hvor mye han kan lyve. Har til og med hatt samvær med noen jeg kjenner til stedet og det han kan lire av seg til vedkommende er skremmende og så blåmerke for alt etterpå...så er bare litt frustrert.

Skrevet

Spørs hvor gammel gutten er da...

Her hadde jeg faktisk driti samværet, bedt om full foreldrerett uten samvær med far. Ikke nok med at det er ustabilt, men er jo forvirrende for barnet også. 

Ville ha bedt om et møte på familievernkontoret

Anonymous poster hash: d3170...a3f
Skrevet

Jeg har full foreldrerett nå. Gutten er bare 3 år og har hatt lite samvær på de åra.

Jeg vurderer faktisk å bare avslutte det ja...

Skrevet

Hadde samme problemet her. Bare kuttet ut samværet. Jeg sa at enten så har du henne på fast basis. Dvs holder avtaler og ikke lar det gå uker og mnd i mellom eller så kobler du deg helt ut. Han koblet seg helt ut. Har ikke hørt fra han på 1,5 år.

Men han går rundt å sier at jeg nekter han samvær. Noe som er løgn. Jeg krever bare at han må kunne lage faste avtaler og holde de. Barnet er 9 år og avhengig av en en far hun kan stole på.

Vet ikke om det valget jeg har tatt er riktig i ettertid men merker på barnet at hun er mer tilfreds med hverdagen nå enn Før.

Alle fredagene hun satt i trappen med kofferten klar og en far som plutselig ikke dukket opp. Ikke ringte han og ikke fikk vi tak i han. Nei vettu hva. Det var vondt å se på. Han er mer opptatt av ny kone og to nye barn.

Anonymous poster hash: 3ffb4...f69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...