Mamma_til_2 Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Er det noen som har en slik maskin og kan anbefale en, mannen ønsker en til jul!
Kanutten83 Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Vi har sous vide, den lille til sous vide om jeg ikke tar feil. Veldig fornøyd med den, superenkel å bruke og du kan ikke feile med maten Alt blir mørt og saftig, og så lager maten av seg selv
Mamma_til_2 Skrevet 16. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2014 Hærlig kjøpe dere den fra sous vide sin egen nettside og husker du pris? Har du slik vakuum maskin og?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Husker ikke hvilken vi har, men kjøpte den på flust.no til rundt 3000,- Du bør ha vakumeringsmaskin også. Vi har brukt sous vide en god stund, og angrer ikke på at vi investerte i det. Anonymous poster hash: fe4c6...2b5
Kanutten83 Skrevet 16. november 2014 #5 Skrevet 16. november 2014 Hærlig kjøpe dere den fra sous vide sin egen nettside og husker du pris? Har du slik vakuum maskin og? Vi kjøpte på Elkjøp, var en ustillingsmodell så vi fikk den for ca 2500 tror jeg Har obh nordica sin vakuumpakker og den funker veldig fint Det finnes flere og flere varer som er allerede vakuumpakket fra produsenten, men du vil likevel trenge en vakuumpakker
Mamma_til_2 Skrevet 16. november 2014 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2014 Takk, skjønner ikke hvorfor mannen skal ønske seg slikt når jeg ikke har den fjærneste anelse om noe angående disse dingsene 😊
Soon to be mum Skrevet 16. november 2014 #7 Skrevet 16. november 2014 (endret) Takk, skjønner ikke hvorfor mannen skal ønske seg slikt når jeg ikke har den fjærneste anelse om noe angående disse dingsene Vi har en slik som denne: http://anovaculinary.com/products/anova?gclid=CN-xqrzB_8ECFeHUcgodRrsA_Q Fordelen med denne ift disse sous vide-maskinene hvor karet er en del av maskinen, er at denne kan du feste på hvilket som helst slags kar, og du står fritt til å tilberede mat i alle størrelser. Vi har kjøpt den fra en utenlandsk nettside og kalkulert med de gebyrer som det medfører ift netthandel over 200 kroner. Det har likevel vært verdt det økonomisk. Siden du sier at du ikke har peiling på dette i det hele tatt, ville jeg kanskje anbefale deg å lage et fint, hjemmelaget gavekort hvor du lover å gi ham en sous vide-maskin. Hvis han er slik som oss, og har ønsket seg dette lenge, så har han nok gjort en del research på området og har meninger om hva han vil ha. Sjansen for at du kjøper feil da, er overhengende. Hvis det ikke finnes en annen måte å finne ut av hva han spesifikt ønsker seg da. Men nå tenker jo jeg ut fra hvordan min mann fungerer ift slike ting som dette. Vi har også vakumpakker fra OHB Nordica. Kjekt å ha, definitivt. Du kan jo evt kjøpe vakumpakkeren å pakke den inn til julaften, med lovnad om at det også følger med en sous vide-maskin, jfr det jeg skrev i forrige avsnitt. Endret 16. november 2014 av Soon to be mum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå