Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Er så redd for at det ikke er noe liv der.... At jeg har hatt en MA eller noe sånt..... Har masse svangerskap symptomer og de endrer seg stadig slik at jeg får nye.... merker også smerter i livmor fra tid til annen.... hvor sannsynlig er det at det er "tomt"? Anonymous poster hash: 2d9f7...5f1
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Umulig å svare på. Sannsynligvis er det ok, siden det oftere går bra enn dårlig. Anonymous poster hash: e46e9...583
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 Har du symptomer så er det et godt tegn :)har selv masse symptomer denne gangen kontra sist gang da det viste seg å være MA, og vi fikk se en liten knott med bankende hjerte før helgen <3 tror du skal slappe av og tenke at dette går helt fint Anonymous poster hash: 30a56...240
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Jeg var gjennom en MA i 12 uke for en stund siden, hadde i det svangerskapet ingen symptomer, med datteren min hadde jeg masse symptomer fra 5 uke. Er gravid igjen nå 22 uker på vei. Har hatt masse symptomer tidlig denne gangen også.. Tror du kan ta det med ro, det høres veldig positivt ut.. Lykke til:-) Anonymous poster hash: 05ab8...fea
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #5 Skrevet 16. november 2014 Så lenge symptomene er der kan du nok slappe av Det er som oftest at det går galt før uke 5-6. Abortraten avtar drastisk etter det. Ultrlyden blir en nydelig opplevelse. Anonymous poster hash: 18998...0e9
Elskerhøsten2014 Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Skjønner du er nervøs, og forstår det er vanskelig og tenke positivt siden du har opplevd ma,men prøv og ikke tenk så mye over det og nyt og se det lille hjerte til uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå