Gå til innhold

Trenger forlag til pålegg!


Anbefalte innlegg

Gjest ♡perla
Skrevet

Er så matlei! Det er alltid det samme kjedelige i kjøleskapet :( Hva handler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chorizoo, brie, den grønne pesto- osten, egg, Jarlsberg, serrano skinke, peanøttsmør.

 

Noen av mine favoritter;)

 

Anonymous poster hash: 8c2b2...7ad

Skrevet

Haha, det så litt ut som om du prøver å finne et forlag som skal gi ut pålegget du har laget :D

 

Magerost med kylling er nytt og veldig godt. Et beger, ikke den svarte tuben med bbq-kylling, det er noe helt annet og den smakte litt høgg.

 

Et av Rema sine egne pålegg er helt nydelig, og veldig billig (noe med 11kr). Tror det heter noe sånt som "Nøttesjoko" eller noe som ligner.

 

Leverposteien fra Tulip. Makrell i tomat. Røkt skinke. Gräddost. Kokt egg med laks eller kaviar. Gullsalami. Tja, ikkeno fancy.

Skrevet

En av mine favoritter er makrell i tomat med ost.

Skrevet

Vårt kjøleskap er egentlig ganske kjedelig. I kjøleskapet har vi av pålegg:

 

  • Brunost
  • Hvitost
  • Smøreost - skinkeost og baconost
  • Servelat
  • Makrell i tomat
  • Blåbærsyltetøy
  • Salami
  • Prim
  • Leverpostei
  • Karri kyllingsalat
  • Kalkunpålegg
  • Gomme


Anonymous poster hash: fb19a...520
Skrevet

Eggesalat :)



Anonymous poster hash: cc804...9c5
Skrevet

Vi har alltid:

 

skinke

kalkunpålegg

salami

bri

gulost

brunost

laks

 

Og jeg lager eggesalat og tunfisksalat.



Anonymous poster hash: b70dd...383
Skrevet

Oi, så mye dere har.... vi har:

 

- saltpølse

- leverpostei

- gulost

 

Og av og til kjøper jeg kanskje en brie, en italiensk salat. skinke eller noe annet.....



Anonymous poster hash: 643b2...014
Skrevet

Brie

Selbu blå

Norvegia

Jarlsberg

Salami

Leverpostei med grønn pepper

Rødbetesalat

Spekeskinke

Skinke

Makrell

Kaviar

Skinkeost

Marmelade

Hjemmelagd jordbærsyltetøy

 

Dette pleier å være i kjøleskapet

Skrevet

I vårt kjøleskap har vi stort sett:

Norvegia

Brunost

Brie

Kokt skinke

Bringebærsyltetøy

Aprikossyltetøy

Kremost med urter

Philadelphia

Makrell i tomat

Leverpostei

Spekeskinke

Haugpølse eller salami

Skrevet

Vi har alltid

Speialsalami

Italiensk salat

Leverpostei

Majones

Kaviar

Baconost

Makrell

Norvegia

Syltetøy

Egg

 

Ofte servelat og kalkun/kyllingpålegg. Paprika og agurk

 

 

Anonymous poster hash: d8bbe...367

Skrevet

- Peanøttsmør
- Syltetøy
- Peanøttsmør OG syltetøy

- Cashewnøttesmør. Jeg bruker denne oppskriften, men kuttet mandlene og bruker kun cashew

http://veg-veg.no/mat/p%C3%A5legg_lunsj_frokost/n%C3%B8ttesm%C3%B8r

- Hjemmelaget sjokoladepålegg. Jeg pulveriserer mandlene på forhånd

 

http://veg-veg.no/mat/p%C3%A5legg_lunsj_frokost/sjokoladep%C3%A5legg

 

- Veganpostei. Kjempegodt! =)

http://veg-veg.no/mat/p%C3%A5legg_lunsj_frokost/vegetarpostei

- Tomatpesto (Obs: man får bittelitt tomatpestoånde, men smaken er fantastisk!)

http://veg-veg.no/mat/p%C3%A5legg_lunsj_frokost/solt%C3%B8rket_tomatpesto



 



Anonymous poster hash: b56f6...9ec
Skrevet

Vi har:

Vellagret Gouda (extra belegen)

Ekstra vellagret gouda (oude, 48+ måneder)

Gouda med pesto

Lettere Jarlsberg

Philadelphia hvitløk og urter

Philadelphia lett

Kyllingost

Spekeskinke

Serranoskinke

Krydderskinke

Provancefilet

Leverpostei (kjøpt i Nederland)

Kaviar

Stabburet sitronlaks

Makrell i tomat

Lerum jordbærsyltetøy uten tilsatt sukker

Lerum eple og pære syltetøy uten tilsatt sukker

Plommesyltetøy

Banan og sjokolade syltetøy

 

(Paprika, agurk og tomat)

 

Calvé pinkakaas

Grovt peanøttsmør

Hagelslag ( puur, extra puur, melk, fruit og speculoos)

Nutella

AH puur chocoladepasta

 

 

Anonymous poster hash: 7be20...9ef

Skrevet

Hva med å bytte litt på brødet også? Det er mange spennende varianter i butikken og mye kan bakes selv: focaccia, knekkebrød, rundstykker, matmuffins, piroger, ostesnurrer (med blåmuggost, honning og valnøtter).

På påleggsfronten foreslår jeg:

Most avocado med spekeskinke og tomat.

En spennende paté med dryss frisk timian og en klatt fikenmarmelade.

Lun brie med rørte jordbær.

Hardkokt egg med kaviar, frisk dill og agurk.

Laks og eggerøre.

Peanøttsmør med et dryss maldonsalt.

Eggesalat av egg, majones og finhakket vårløk eller gressløk.

Grillet kylling med salat, tomat, avocado og agurk, samt litt aioli.

Gjest ♡perla
Skrevet

Haha, det så litt ut som om du prøver å finne et forlag som skal gi ut pålegget du har laget :D

 

Magerost med kylling er nytt og veldig godt. Et beger, ikke den svarte tuben med bbq-kylling, det er noe helt annet og den smakte litt høgg.

 

Et av Rema sine egne pålegg er helt nydelig, og veldig billig (noe med 11kr). Tror det heter noe sånt som "Nøttesjoko" eller noe som ligner.

 

Leverposteien fra Tulip. Makrell i tomat. Røkt skinke. Gräddost. Kokt egg med laks eller kaviar. Gullsalami. Tja, ikkeno fancy.

Haha! Ja rettskriving er no' dritt... :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...