Gjest ♡perla Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Er så matlei! Det er alltid det samme kjedelige i kjøleskapet Hva handler dere?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Chorizoo, brie, den grønne pesto- osten, egg, Jarlsberg, serrano skinke, peanøttsmør. Noen av mine favoritter;) Anonymous poster hash: 8c2b2...7ad
Fandens Oldemor Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 Haha, det så litt ut som om du prøver å finne et forlag som skal gi ut pålegget du har laget Magerost med kylling er nytt og veldig godt. Et beger, ikke den svarte tuben med bbq-kylling, det er noe helt annet og den smakte litt høgg. Et av Rema sine egne pålegg er helt nydelig, og veldig billig (noe med 11kr). Tror det heter noe sånt som "Nøttesjoko" eller noe som ligner. Leverposteien fra Tulip. Makrell i tomat. Røkt skinke. Gräddost. Kokt egg med laks eller kaviar. Gullsalami. Tja, ikkeno fancy.
Tjofsen Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 En av mine favoritter er makrell i tomat med ost.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #5 Skrevet 16. november 2014 Vårt kjøleskap er egentlig ganske kjedelig. I kjøleskapet har vi av pålegg: Brunost Hvitost Smøreost - skinkeost og baconost Servelat Makrell i tomat Blåbærsyltetøy Salami Prim Leverpostei Karri kyllingsalat Kalkunpålegg Gomme Anonymous poster hash: fb19a...520
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Eggesalat Anonymous poster hash: cc804...9c5
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #8 Skrevet 16. november 2014 Vi har alltid: skinke kalkunpålegg salami bri gulost brunost laks Og jeg lager eggesalat og tunfisksalat. Anonymous poster hash: b70dd...383
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #9 Skrevet 16. november 2014 Oi, så mye dere har.... vi har: - saltpølse - leverpostei - gulost Og av og til kjøper jeg kanskje en brie, en italiensk salat. skinke eller noe annet..... Anonymous poster hash: 643b2...014
frk Nilsen Skrevet 16. november 2014 #10 Skrevet 16. november 2014 Brie Selbu blå Norvegia Jarlsberg Salami Leverpostei med grønn pepper Rødbetesalat Spekeskinke Skinke Makrell Kaviar Skinkeost Marmelade Hjemmelagd jordbærsyltetøy Dette pleier å være i kjøleskapet
DramaMama Skrevet 16. november 2014 #11 Skrevet 16. november 2014 I vårt kjøleskap har vi stort sett: Norvegia Brunost Brie Kokt skinke Bringebærsyltetøy Aprikossyltetøy Kremost med urter Philadelphia Makrell i tomat Leverpostei Spekeskinke Haugpølse eller salami
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #12 Skrevet 16. november 2014 Vi har alltid Speialsalami Italiensk salat Leverpostei Majones Kaviar Baconost Makrell Norvegia Syltetøy Egg Ofte servelat og kalkun/kyllingpålegg. Paprika og agurk Anonymous poster hash: d8bbe...367
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #13 Skrevet 16. november 2014 - Peanøttsmør- Syltetøy- Peanøttsmør OG syltetøy - Cashewnøttesmør. Jeg bruker denne oppskriften, men kuttet mandlene og bruker kun cashewhttp://veg-veg.no/mat/p%C3%A5legg_lunsj_frokost/n%C3%B8ttesm%C3%B8r - Hjemmelaget sjokoladepålegg. Jeg pulveriserer mandlene på forhånd http://veg-veg.no/mat/p%C3%A5legg_lunsj_frokost/sjokoladep%C3%A5legg - Veganpostei. Kjempegodt! =)http://veg-veg.no/mat/p%C3%A5legg_lunsj_frokost/vegetarpostei- Tomatpesto (Obs: man får bittelitt tomatpestoånde, men smaken er fantastisk!)http://veg-veg.no/mat/p%C3%A5legg_lunsj_frokost/solt%C3%B8rket_tomatpesto Anonymous poster hash: b56f6...9ec
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #14 Skrevet 16. november 2014 Vi har: Vellagret Gouda (extra belegen) Ekstra vellagret gouda (oude, 48+ måneder) Gouda med pesto Lettere Jarlsberg Philadelphia hvitløk og urter Philadelphia lett Kyllingost Spekeskinke Serranoskinke Krydderskinke Provancefilet Leverpostei (kjøpt i Nederland) Kaviar Stabburet sitronlaks Makrell i tomat Lerum jordbærsyltetøy uten tilsatt sukker Lerum eple og pære syltetøy uten tilsatt sukker Plommesyltetøy Banan og sjokolade syltetøy (Paprika, agurk og tomat) Calvé pinkakaas Grovt peanøttsmør Hagelslag ( puur, extra puur, melk, fruit og speculoos) Nutella AH puur chocoladepasta Anonymous poster hash: 7be20...9ef
MammantilNurket Skrevet 16. november 2014 #15 Skrevet 16. november 2014 Hva med å bytte litt på brødet også? Det er mange spennende varianter i butikken og mye kan bakes selv: focaccia, knekkebrød, rundstykker, matmuffins, piroger, ostesnurrer (med blåmuggost, honning og valnøtter). På påleggsfronten foreslår jeg: Most avocado med spekeskinke og tomat. En spennende paté med dryss frisk timian og en klatt fikenmarmelade. Lun brie med rørte jordbær. Hardkokt egg med kaviar, frisk dill og agurk. Laks og eggerøre. Peanøttsmør med et dryss maldonsalt. Eggesalat av egg, majones og finhakket vårløk eller gressløk. Grillet kylling med salat, tomat, avocado og agurk, samt litt aioli.
Gjest ♡perla Skrevet 16. november 2014 #16 Skrevet 16. november 2014 Haha, det så litt ut som om du prøver å finne et forlag som skal gi ut pålegget du har laget Magerost med kylling er nytt og veldig godt. Et beger, ikke den svarte tuben med bbq-kylling, det er noe helt annet og den smakte litt høgg. Et av Rema sine egne pålegg er helt nydelig, og veldig billig (noe med 11kr). Tror det heter noe sånt som "Nøttesjoko" eller noe som ligner. Leverposteien fra Tulip. Makrell i tomat. Røkt skinke. Gräddost. Kokt egg med laks eller kaviar. Gullsalami. Tja, ikkeno fancy. Haha! Ja rettskriving er no' dritt... :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå