Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Som ikke går over og bare blir verre, legen gjør ikke noe. Har gått med det en måned og klarer nå ikke å svelge spytt en gang, må ta sterke smertestillende for å kunne spise... Hva gjør man? Anonymous poster hash: 14503...69e
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Har du mye feber? Anonymous poster hash: 331bd...cab
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 Litt! Forhøyet crp. Anonymous poster hash: 14503...69e
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Har du ikke fått penicillin? Anonymous poster hash: 136c1...648
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #5 Skrevet 16. november 2014 Har fått tre antibiotikakurer bare... Anonymous poster hash: 14503...69e
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Du har fått 3 antibiotikakurer og mener legen ikke har gjort noe? Seriøst? Tyder på at antibiotika ikke fungerer, dvs at du sannsynligvis har et virus. Da gjør antibiotika ingen lindring. Ta tiden til hjelp. Forsøk å beveg deg litt hver dag, 15 min i frisk luft. Prøv rød solhatt og varm drikke (kjøp gjerne noe på apoteket eller helsekost, gjerne med innhold av timian). Jeg har hostet i 4 uker selv, har ikke slått meg å be om antibiotika. I forrige uke satt det seg i bihulene også. "Deilig" årstid. God bedring! :-) Anonymous poster hash: 65d2f...838
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #7 Skrevet 16. november 2014 Du har fått 3 antibiotikakurer og mener legen ikke har gjort noe? Seriøst? Tyder på at antibiotika ikke fungerer, dvs at du sannsynligvis har et virus. Da gjør antibiotika ingen lindring. Ta tiden til hjelp. Forsøk å beveg deg litt hver dag, 15 min i frisk luft. Prøv rød solhatt og varm drikke (kjøp gjerne noe på apoteket eller helsekost, gjerne med innhold av timian). Jeg har hostet i 4 uker selv, har ikke slått meg å be om antibiotika. I forrige uke satt det seg i bihulene også. "Deilig" årstid. God bedring! :-) Anonymous poster hash: 65d2f...838 Jeg trener hver dag, drikker mye vann og tvinger meg på jobb.Problemet er jo at jeg er så syk og har så vondt at jeg er dødssliten og nå får jeg ikke spist!! Forskjell på å hoste og å ha virusbronkitt og såpass alvorlig halsbetennelse da. Anonymous poster hash: 14503...69e
Hannasbananas Skrevet 16. november 2014 #8 Skrevet 16. november 2014 Du har fått 3 antibiotikakurer og mener legen ikke har gjort noe? Seriøst? Tyder på at antibiotika ikke fungerer, dvs at du sannsynligvis har et virus. Da gjør antibiotika ingen lindring. Ta tiden til hjelp. Forsøk å beveg deg litt hver dag, 15 min i frisk luft. Prøv rød solhatt og varm drikke (kjøp gjerne noe på apoteket eller helsekost, gjerne med innhold av timian). Jeg har hostet i 4 uker selv, har ikke slått meg å be om antibiotika. I forrige uke satt det seg i bihulene også. "Deilig" årstid. God bedring! :-) Anonymous poster hash: 65d2f...838 Jeg trener hver dag, drikker mye vann og tvinger meg på jobb.Problemet er jo at jeg er så syk og har så vondt at jeg er dødssliten og nå får jeg ikke spist!! Forskjell på å hoste og å ha virusbronkitt og såpass alvorlig halsbetennelse da. Anonymous poster hash: 14503...69e Men.. Har du vondt for det?! Når du har fått tre antibiotikakurer som ikke virker, så har du et virus. Da kan faktisk ikke legen gjøre annet enn å gi deg smertestillende. Å fortsette å gi deg antibiotika ville være idiotisk. Og hvis du har feber, hvorfor trener du hver dag? Du må gi kroppen hvile! Det er ikke rart du aldri blir frisk hvis du presser deg hver dag. Lykke til med å forstå at du må ta det med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå