Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Blir helt tullete i hodet, pussesangen til fantorangen går på repeat hver dag! PUSSE PUSSE; NÅ MÅ VI PUSSE.............. Han har begynt å like "har du hørt historien om de tre små fisk", men den er enda verre! Da vil jeg heller ha pusse pusse!.. Trenger sårt hjelp til å finne andre barnesanger man ikke blir gal av, som også kan fenge barnet! Han er forresten 1,5år. Anonymous poster hash: 0c9ef...113
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Klappe klappe søte Oppe på fjellet bor det tre troll Anonymous poster hash: 1ebd2...5d6
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 En brann er ikke tull du må ringe 1 1 0 Har du fått en tyv på do må du ringe 1 1 2 Har du veldig vondt ett sted må du ringe 1 1 3 DET ER LETT Å HUSKE DET! Melodi: "hvis rumpa de er stor kan du bruke den som spisebord/ hvis nesa de er lang kan du bruke den som fiskestang" Går på repeat her hjemme Anonymous poster hash: 68dd6...2d2
☆☆☆ Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Dyrene i afrika er den store hiten her for tida.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #5 Skrevet 16. november 2014 Jarle waldemar - hvem er jungelens konge og hei hei du og jeg. Kristne da, men veldig catchy Anonymous poster hash: a1d6e...d94
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Takk for gode forslag! Har prøvd meg på oppe på fjellet bor det tre troller, men den er bare morsom når mamma synger den med rare ansiktsuttrykk. Så fort han ser pcen så gir han seg ikke før jeg har satt på pusse pusse. Dyrene i afrika har jeg prøvd, den liker jeg veldig godt, så er villig til å prøve flere ganger! Skal teste de andre også Hi Anonymous poster hash: 0c9ef...113
Lille- MO Skrevet 16. november 2014 #7 Skrevet 16. november 2014 Lille petter edderkopp, bjørnen sover, mikkel rev. Hjulene på bussen kan få mange vers, når vi kjører bil slenger vi ofte på litt dyr også. f.eks kuene på bussen ser mø-mø-mø,,, Da min var så liten hadde jeg han på fanget og fant på ting å gjøre til sangen. bruk armer, bein og kil. Kjempegøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå