Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Jeg er litt forvirret ang menstruasjon etter å ha fjernet spiralen. Hadde den bare et par mnd og hadde mens som vanlig de mnd. Etter jeg fjernet den 14 okt. Hadde jeg 1 dag med en liten blødning. Er litt usikker på om det var menstruasjon eller om det bare var en reaksjon da spiralen ble tatt ut. Men det jeg lurer på er: når kommer mensen tilbake? Jeg hadde jo som sagt en liten blødning. Mener å ha fått med meg at det i gjennomsnitt går 3 uker fra siste dag i mens til første dag i ny mens. En normal syklus ligger jo på rundt 28 dager der rundt 7 av de er blødningsdager. Derfor lurer jeg på om jeg egentlig skulle ha hatt mensen den 7 eller om den kommer til samme dato denne mnd? Altså for 2 dager siden? Forstår jo at det kan være uregelmessig den første tiden. Anonymous poster hash: 4608f...1ae
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Dytter! Hadde satt stoor pris på svar! Er så bekymret for om jeg kan være gravid. isåfall må jeg ta abort i all hemmelighet for sambo. Mildt sagt krise! Har ikke vært utro eller noe om noen skulle tro det. , men vi har forskjellig syn på abort. Ingen av oss ønsker et til barn nå og for meg er det rett og slett uaktuelt. Men siden samboer er såpass mye imot abort er jeg redd det kunne ha gått på bekostning av forholdet om jeg hadde tatt abortmot hans vilje.. Anonymous poster hash: 4608f...1ae
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 Den var litt uregelmessig de første mnd. Har dere hatt sex uten beskyttelse siden du er redd for graviditet? Anonymous poster hash: cef9e...6bb
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Okei. Håper det er tilfellet her også! Ja dessverre. Planen er å sette inn spiralen på nytt. Men venter fortsatt på at legen skal få ledig time. Anonymous poster hash: 4608f...1ae
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #5 Skrevet 16. november 2014 Dessverre ikke dette du vil høre, men jeg ble gravid så raskt da jeg tok ut spiralen. Ta en test så du får svar. Du kan sette inn en spiral samtidig som du tar en abort, du vil dermed (Dersom du er sikker på at du vil og har samvittighet til å holde dette hemmelig for mannen) kunne si til mannen at det er dette du har gjort når du har vært på sykehuset. Anonymous poster hash: ce795...c1e
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Satser og håper på at den dukker opp snart. Om ikke så må jeg jo såklart vurdere en test etter hvert! Er bare redd for svaret.. Jeg vet faktisk ikke om jeg er i stand til å gjøre noe slikt bak hans rygg. Han er så god på alle måter, ikke minst en fantastisk far. Så han fortjener å få vite det isåfall. Men samtidig er jeg redd det kan ødelegge mer enn vi aner. Vi har allerede en sønn sammen, som krever det vi har av fritid. Samboer jobber mye og jeg skal fortsette studiene. Han har litt lettere for å tenke "alt ordner seg" enn hva jeg har.. Han gleder seg jo allerede til vi skal få flere barn. Hadde jeg tatt en abort tror jeg aldri verden han hadde greid å glemme det som skulle bli om du skjønner. Så kanskje hadd det beste vært å gjøre som du foreslo, man tar ikke skade av det man ikke vet. Anonymous poster hash: 4608f...1ae
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #7 Skrevet 16. november 2014 Fikk bortfallsblødning/mens to dager etter den ble fjernet. Blødde mye i flere dager. Fikk eggløsning i underkant av tre uker etter første dag i blødningen nevnt over. Mens 13 dager etter eggløsning. Anonymous poster hash: c4cb7...25e
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #8 Skrevet 16. november 2014 vet ikke helt om jeg skal regne den miniblødningen jeg hadde som mensen. Hvor lenge hadde du hatt spiralen før du tok den ut? Anonymous poster hash: 4608f...1ae
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #9 Skrevet 16. november 2014 Jeg hadde ikke mens med spiral, men jeg fikk en menslignende blødning 2 uker etter jeg tok den ut. Deretter fikk jeg mens igjen 4 uker senere. Ble gravid syklusen etter det. Så det gikk fort, 6 uker etter fjerning av spiral. Anonymous poster hash: 672c3...169
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #10 Skrevet 16. november 2014 Hvor lenge varte den blødningen? Er det normalt å bare få en miniblødning etter uttak som regnes som mensen? Huff, kjenner at jeg blir skikkelig nervøs nå! Dumme meg som antok at det villa ta mange mnd før man kunne bli gravid etter uttak.. Akkurat nå vil jeg bare gi meg selv en på trynet! Anonymous poster hash: 4608f...1ae
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #11 Skrevet 16. november 2014 Synes ikke du skal ta abort bak ryggen på Samboer- det er et svik! Han kommer til å finne ut av det senere. Om dere får flere barn står dette i journalen din! Og vil stå på svangerskapspapirene. Ærlig varer lengst! Anonymous poster hash: 40952...b93
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #12 Skrevet 16. november 2014 Nei vet du, det synes ikke jeg heller! Som du sier så vil han nok finne det ut før eller siden. Og jeg setter så utrolig stor pris på den tilliten vi har for hverandre! Jeg er bare så utrolig redd for at jeg kan være gravid igjen. Så jeg overveier alle alternativ for å få løst saken isåfall. Jeg vet jo at om jeg hadde fortalt han det hadde det resultert i at jeg hadde blitt tobarnsmor. Ikke at det er noe galt i det! Vi ønsker oss mange barn sammen! Men akkurat nå kunne det ikke ha passet dårligere. For å si det rett ut så holder det med han vi har fra før av. Han krever sitt av forskjellige årsaker noe som igjen har gjort meg helt utbrent! Kjenner at det virkelig begynner å gå på psyken og jeg tørr ikke tenke tanken på hvordan det ville vært med 2 bleiebarn sammtidig! Samboer er veldig forståelsesfull til den delen, han har til og med sagt opp sjefsstilling for å prioritere oss her hjemme. Men som nevnt tidligere er han så motstander av abort som man bare får det! Vil ikke havne i en situasjon der jeg plutselig må velge mellom min egen psyke eller forholdet.. Dessuten vil jeg prioritere all min tid til min sønn. Det fortjener han. Hadde det kommet en baby til allerede nå er jeg redd han ville blitt satt litt til siden første tiden. Missforstå meg rett! Men det er tungt med 2 små sammtidig. Spesielt når ikke psyken er helt som den skall. Men nå er det jo ikke slik at jeg er gravid som jeg selv vet. Det finnes fortsatt en stoor sannsynlighet for at mensen dukker opp innen kort tid. Krysser fingrene å håper på det beste Anonymous poster hash: 4608f...1ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå