Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #1 Skrevet 15. november 2014 Tenker da på min toåring som har sin første kalender. Morgenen før bhg? Når hun kommer hjem fra bhg? Eller senere? Når er det normalt å åpne? Anonymous poster hash: 8b735...90a
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #2 Skrevet 15. november 2014 Så fort vi står opp om morgenen! Å tvinge barna til å vente med dagens gave til etter barnehagen er jo nesten ondskapsfullt, dagens snakkis i barnehagen er jo "hva fikk du i kalenderen? Jeg fikk..." Anonymous poster hash: e6cfc...a46
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #3 Skrevet 15. november 2014 Her er vi pent nødt til å ta det etter bhg/ skole. Hvis barna skal åpne om morgenen våkner de kl 4-5 fordi de er så spente. Vi har gjort det sånn de siste 3 årene. funker fint det. Anonymous poster hash: 4eba7...288
Krisa71 Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Vi åpner etter frokost, men hadde barna mine våknet så tidlig som hun over her skriver, hadde det blitt på ettermiddagen her også.
Mia_73 Skrevet 16. november 2014 #5 Skrevet 16. november 2014 Etter frokost. Vi har ikke pakkekalender da, så spenningen er ikke så stor. Men en fin måte å telle ned dager, det bygger opp forventning også.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Åpner før barnehagen Anonymous poster hash: f8025...037
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #7 Skrevet 16. november 2014 Vi tok det etter barnehagen i fjor da gutten min var 2 år. Har planer om å prøve på det i år også, men det blir kanskje verre for ham å vente nå som han er litt større. I fjor husket han ikke på kalenderen om morgenen (vi hadde hengt den ute av syne), så det var ikke noe problem å vente. Problemet hvis vi skal åpne på morgenen er jo at han gjerne vil leke med tingen han får, og vi sliter allerede med alt han "bare skal" før vi kan dra. Dessuten er det en fin måte å få ham til å ville være med hjem fra bhg. Anonymous poster hash: bb012...eba
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #8 Skrevet 16. november 2014 Etter bhg og skole. Funker veldig fint. Da har vi tid og ro til å kose oss, og jeg får enkelt lokket med meg minstemann fra bhg. 😉 På morgenen i helgene da. Anonymous poster hash: d0122...675
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 16. november 2014 #9 Skrevet 16. november 2014 Åpner før barnetv. Null problemos! 😉
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #10 Skrevet 16. november 2014 Vi gjør det på kvelden etter middag. Pappaen er ikke hjemme om morgenen og han vil også være med på moroa. Dessuten er det sjokolade i noen av pakkene og da passer det bra å åpne etter middag, rett før barnetv. De har også god tid til å leke med det de har fått når den åpnes om kvelden. Slipper å ta fra dem leken fordi de skal i Bhg eller skole. De er vant med at det alltid har vært sånn, så ingen maser om å åpne om morgenen. Tror ikke de er klar over at det er en mulighet Anonymous poster hash: 10202...58a
Elskerhøsten2014 Skrevet 16. november 2014 #11 Skrevet 16. november 2014 Min får pakke kalender,så han skal få åpne hver dag før barnehagen
Plutselig_gravid Skrevet 16. november 2014 #12 Skrevet 16. november 2014 Når de står opp. De har en sånn enkel sjokoladekalender. De har også en nrk kalender på deling. Den åpnes til barnetv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå