Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #1 Skrevet 15. november 2014 Er så lei av å kjøpe gaver som folk egentlig ikke trenger eller ønsker seg.m Til foreldrene våre i år tenkte jeg å lage en eske (noe skal sendes i posten) med glass med hjemmelagde peppernøtter, brendte mandler og havrekjeks (om jeg får dem til, aldri lagd før). Tenkte også å kjøpe kremtopper og mokkabønner og fylle på glass. Er det noe mer jeg kan lage og legge ved? Synes dere dette høres ut som en grei gave? Anonymous poster hash: 4a3c4...ebc
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #2 Skrevet 15. november 2014 Kjøpte kremtopper og mokkabønner du fyller på glass vet jeg ikke helt om jeg er positiv til, men det andre høres fint ut. Anonymous poster hash: f7671...e7b
anonymsuperbruker Skrevet 15. november 2014 #3 Skrevet 15. november 2014 Er så lei av å kjøpe gaver som folk egentlig ikke trenger eller ønsker seg.m Til foreldrene våre i år tenkte jeg å lage en eske (noe skal sendes i posten) med glass med hjemmelagde peppernøtter, brendte mandler og havrekjeks (om jeg får dem til, aldri lagd før). Tenkte også å kjøpe kremtopper og mokkabønner og fylle på glass. Er det noe mer jeg kan lage og legge ved? Synes dere dette høres ut som en grei gave? Anonymous poster hash: 4a3c4...ebc Ville droppet kremtoppene og mokkabønnene hvis dette ikke er en klar favoritt hos mor og far. Kjøp god honning av noen som lager honning selv, lag hjemmelaget sennep (det er ikke så vanskelig). Hjemmelaget likør er fint, men det er kanskje litt sent nå. Jeg har pleid å lage kirsebærlikør og perikumsnaps om sommeren/høsten. Fudge er enkelt og godt Har en god oppskrift på havrekjeks/kaker hvis du trenger Den blir sjelden feil. Hvis du er flink til å hekle/strikke, kan du lage noen enkle kluter til kjøkkenet. Pass på å pakke glassene ordentlig så det ikke knuser i posten
anonymsuperbruker Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 hjemmelaget marsipan er godt
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 Hei igjen. Trenger oppskriften på havrekjeks og hjemmelaget marsipan. Anonymous poster hash: 4a3c4...ebc
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #6 Skrevet 15. november 2014 Hjemmelaget nøtteblanding og frokostblanding. (det skal jeg lage å gi bort) Her: http://beritnordstrand.no/hjemmelaget-frokostblanding/ Den er utrolig god.... Hjemmelaget knekkebrød punsjkuler Anonymous poster hash: e94ea...10b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå