Gå til innhold

Noen andre med murringer?


<3 lykkeligeida er mamma <3

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg venter nr 3 (jippi) å selv med to graviditeter bak meg så husker jeg ikke hvordan det var sist. Innimellom murrer det i magen å har mye luft (luftsmerter) skal til lege til uka å vil da bli sendt til fødsel/gyn lege som er spesialist på risiko svangerskap. (Har grunn til p bli fulgt nøye opp) gleder meg til å komme ditt. Da en ser alt på skjermen slapper vegner av. Prøver å ikke løfte så mye på lillebror (2,5) å tar hensyn til formen.

Rart og utrolig gøy. Skal nyte hvert sek av dette. Blir nok vårt siste barn. Gleder meg alt nå til å føde. Har to fantastiske fødsler bak meg. Hva med dere? Gruer? Gleder eller begge deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Murring som kommer og går her, ja. Kjenner at jeh slapper litt mer av denne gangen. Så jeg håper at dette blir mitt beste svangerskap. Så langt har jeg ikke så veldig mye symptomer, er bare 5 uker på vei. I de forrige har mange symptomer kommet i uke 6-7.

 

Jeg håper jeg kan føde naturlig denne gangen. Hadde et hastesnitt forrige gang og to igangsatte fødsler før det. Dette barnet var en stor overraskelse for oss, men jeg gleder meg veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6+2 i dag, har hittil hatt to kvelder med murringer, men ellers ikke. Og et par dager mer stølhet nederst i magen. 

Noen stikkinger nå og da. Merker at det skjer litt inni der innimellom :)

Er førstegangs, så alt er nytt for meg.

Håper da virkelig å komme helt til en fødsel her, ser faktisk veldig frem til det. Håper på et så normalt svangerskap at jeg kan vurdere hjemmefødsel (bor uansett 2 min unna sykehuset med fødeavdeling). Tror klart jeg vil føle meg mest vel hjemme under en slik påkjenning. Mannen er enig, han og hans søsken er født hjemme, så han skjønner ikke hva man skal på sykehuset om man ikke er syk ;)  Samt at det er selvsagt trygghet i å bo så utrolig nær sykehuset da. Men, får se hvordan svangerskapet utvikler seg. Spennende å tenke på i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...