Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #1 Skrevet 15. november 2014 Noen som har vært det her? Tips til hvordan en kan begynne med det? Og nei takk til moralsk kjefting, kun seriøse svar. Anonymous poster hash: 597d3...61c
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #2 Skrevet 15. november 2014 Skaff deg en sugar daddy. Anonymous poster hash: b7d79...9b5
Gjest MMJ Skrevet 15. november 2014 #3 Skrevet 15. november 2014 Man må vel kanskje begynne med å se jækla bra ut utseendemessig? Litt clasy? Men... ja, skal ikke si noe mer... kremt!
Papegøyeblomst Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 Jeg var i bransjen for 10-15 år siden, og har også jobbet som callgirl i utlandet. Søk på "eskorte i oslo" f.eks, og finn nettsider der man kan annonsere. Jeg kjenner ikke til hvordan markedet/konkurransen eller prisnivået er nå.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 Man må vel kanskje begynne med å se jækla bra ut utseendemessig? Litt clasy? Men... ja, skal ikke si noe mer... kremt! Det gjør jeg, ligger med masse menn og trives med det, men har lyst til å tjene på det! Hi Anonymous poster hash: 597d3...61c
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #6 Skrevet 15. november 2014 Jeg var i bransjen for 10-15 år siden, og har også jobbet som callgirl i utlandet. Søk på "eskorte i oslo" f.eks, og finn nettsider der man kan annonsere. Jeg kjenner ikke til hvordan markedet/konkurransen eller prisnivået er nå. Kan jeg spørre hvordan det var? Anonymous poster hash: 61bfd...9fc
Papegøyeblomst Skrevet 15. november 2014 #7 Skrevet 15. november 2014 Gidder ikke brette ut masse detaljer her, send meg evt pm. Men det var ihvertfall mye mer gøy enn kjipt ( men man må være veldig konsekvent og sikker på seg selv og sette klare grenser) Pga sikkerhet bør det alltid være en som vet hvor du er, og hvor lenge du skal være der)
Gjest MMJ Skrevet 15. november 2014 #8 Skrevet 15. november 2014 Jeg var i bransjen for 10-15 år siden, og har også jobbet som callgirl i utlandet. Søk på "eskorte i oslo" f.eks, og finn nettsider der man kan annonsere. Jeg kjenner ikke til hvordan markedet/konkurransen eller prisnivået er nå. Bare nyskjerrig... angrer du? Ja, frivillig og svare er det jo selvsagt...
Papegøyeblomst Skrevet 15. november 2014 #9 Skrevet 15. november 2014 Jeg var i bransjen for 10-15 år siden, og har også jobbet som callgirl i utlandet. Søk på "eskorte i oslo" f.eks, og finn nettsider der man kan annonsere. Jeg kjenner ikke til hvordan markedet/konkurransen eller prisnivået er nå. Bare nyskjerrig... angrer du? Ja, frivillig og svare er det jo selvsagt... Nei, jeg angrer ikke. Gikk inn i det med åpne øyne, og var i slutten av 20-årene, så ikke ung og naiv akkurat. De 60-100.000 kr jeg tjente i mnd har jeg brukt på å reise jorda rundt. Men hvis man slurver med sikkerhetsnett, drikker seg full etc, er det lett å miste kontrollen og havne i uheldige situasjoner.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #10 Skrevet 15. november 2014 Gidder ikke brette ut masse detaljer her, send meg evt pm. Men det var ihvertfall mye mer gøy enn kjipt ( men man må være veldig konsekvent og sikker på seg selv og sette klare grenser) Pga sikkerhet bør det alltid være en som vet hvor du er, og hvor lenge du skal være der) Beklager om jeg tråkket over en grense her, bare veldig nysgjerrig Anonymous poster hash: 61bfd...9fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå