Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #1 Skrevet 15. november 2014 Med datteren Billie søt da! Så ut som hun storkoste seg og var veldig lettrørt. Men reagerte litt på at datteren hadde hull i ørene. Gjør ikke det veldig vondt for en baby på 6 mnd? Anonymous poster hash: e6137...1d9
SophiesMum<3 Skrevet 15. november 2014 #2 Skrevet 15. november 2014 Reagerte på det jeg også. Synes det er helt grusomt å se små babyer med hull i ørene. Det er vondt å ta hull i ørene, og tenk så vondt lille billi hadde det. Huff nei, skjønner virkelig ikke hvorfor forfengeligheten til mor må seire over fornuften.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #3 Skrevet 15. november 2014 Skaff deg eit liv HI!! Anonymous poster hash: c035c...3c4
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 Hvilket program? Anonymous poster hash: 34c9b...d8d
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 Syns det er helt sykt at slikt er lov. Anonymous poster hash: eda1b...0f6
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #6 Skrevet 15. november 2014 Tull og tøys- gjør ikke spesielt vondt med hull i ørene på babyer, men smellet fra pistolen kan skremme. Anonymous poster hash: 586b4...b99
Katteskinnet Skrevet 15. november 2014 #7 Skrevet 15. november 2014 Tull og tøys- gjør ikke spesielt vondt med hull i ørene på babyer, men smellet fra pistolen kan skremme. Anonymous poster hash: 586b4...b99 Eh..? Jeg tok hull i ørene da jeg var 10, og jeg skal love deg at det gjorde vondt! Enda verre med små barn som ikke har gitt samtykke og ikke forstår hva som skjer! Uansvarlig er det, og jeg er helt enig i at dette ikke burde vært lov.
SophiesMum<3 Skrevet 15. november 2014 #8 Skrevet 15. november 2014 Tull og tøys- gjør ikke spesielt vondt med hull i ørene på babyer, men smellet fra pistolen kan skremme. Anonymous poster hash: 586b4...b99 Jo, det gjør vondt! Både for voksne og barn. Og det at babyen ikke kan motsi seg dette, det provoserer meg. Et større barn kan ta avgjørelsen selv, etter at det har fått vite hva som vil skje og at det vil gjøee vondt. En baby får bare plutselig et skudd i øret og kjempevondt. Nei, det ville ikke falt meg inn å gjøre dette mot mitt barn.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #9 Skrevet 15. november 2014 Tull og tøys- gjør ikke spesielt vondt med hull i ørene på babyer, men smellet fra pistolen kan skremme. Anonymous poster hash: 586b4...b99 Jo, det gjør vondt! Både for voksne og barn. Og det at babyen ikke kan motsi seg dette, det provoserer meg. Et større barn kan ta avgjørelsen selv, etter at det har fått vite hva som vil skje og at det vil gjøee vondt. En baby får bare plutselig et skudd i øret og kjempevondt. Nei, det ville ikke falt meg inn å gjøre dette mot mitt barn. Et større barn (7 år) vet ikke noe mer om konsekvensene med hull i ørene enn en baby. "Alle" jenter vil ha hull i ørene, og der er mye bedre å gi det til en baby der foreldre har full kontroll på hygienen, enn større barn som piller og filler med dobbene. Anonymous poster hash: 586b4...b99
SophiesMum<3 Skrevet 15. november 2014 #10 Skrevet 15. november 2014 Tull og tøys- gjør ikke spesielt vondt med hull i ørene på babyer, men smellet fra pistolen kan skremme. Anonymous poster hash: 586b4...b99 Jo, det gjør vondt! Både for voksne og barn. Og det at babyen ikke kan motsi seg dette, det provoserer meg. Et større barn kan ta avgjørelsen selv, etter at det har fått vite hva som vil skje og at det vil gjøee vondt. En baby får bare plutselig et skudd i øret og kjempevondt. Nei, det ville ikke falt meg inn å gjøre dette mot mitt barn.Et større barn (7 år) vet ikke noe mer om konsekvensene med hull i ørene enn en baby. "Alle" jenter vil ha hull i ørene, og der er mye bedre å gi det til en baby der foreldre har full kontroll på hygienen, enn større barn som piller og filler med dobbene. Anonymous poster hash: 586b4...b99 Jeg vil ikke gi det til en 7 åring heller jeg. Jeg fikk når jeg var 10 år til min bursdag. Da var jeg stor nok til å forstå konsekvensene og tok godt vare på dem. Jeg renset og gjorde det som trengtes for å holde hullene rene.
❤lille stjerne❤ Skrevet 9. januar 2015 #13 Skrevet 9. januar 2015 Min jente på 7 år vil ikke ha hull i ørene og da er det jo fint at jeg ikke har tatt den avgjørelsen for henne før hun kunne si sin mening. Det er mange avgjørelser vi må ta på barnas vegne og mange stikk og smertefulle ting de må gjennomgå av medisinske grunner, men hull i ørene synes jeg kan vente til ungen selv vil ha det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå