Gå til innhold

2 mnd å smakt på mc donalds pomfritt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere gjort om bf hadde latt baby på 2 mnd smake på en pomfritt?

Jeg ble forbanna, og tok Lille bort fra han. Jeg fikk til svar at det ikke var salt på den. Men jeg ble bare enda mere provosert. Er mere enn salt som ikke er bra for henne på en pomfritt grrr.

Dagens utblåsning fra meg. Trodde bare ikke at han kunne være så kort tenkt!

Kom liksom til å tenke på hva annet kan han finne på, og la henne smake når jeg ikke følger med.

Grrrr jeg ble bare så sinna!

Anonymous poster hash: 00440...895

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en chillpill og ro deg kraftig ned

Anonymous poster hash: ab92f...28b

Skrevet

Barnet dauer nok ikke av den grunn hysteriske kjerring!

Anonymous poster hash: ec689...2eb
Skrevet

Kanskje han kan bli med til helsesøster neste gang og forklare han om umodne tarmer og skaden mat kan gi.

Anonymous poster hash: 67c22...c43
Skrevet

Jeg hadde også lekset opp for den bf'en!

Ta ham med til helsestasjonen slik at han kan få litt infor fra dem siden han tydeligvis ikke tror på deg, HI.

Anonymous poster hash: 3a1a0...049
Skrevet

Barnet dauer nok ikke av den grunn hysteriske kjerring!

Anonymous poster hash: ec689...2eb

For et svar?! Skam deg!

Spedbarn har umodne tarmer, og kan få skader av fast føde. Ta med deg bf til helsesøster og få henne til å forklare han ett og annet.

Anonymous poster hash: e522a...c1f

Skrevet

Ja det skal jeg faktisk gjøre!

Tusen takk for god ide :)

Håper hun får gitt han en oppvekker.

Skrevet

Jeg synes du overdramatiserer og er hysterisk. Babyen fikk smake på en pommes frites, dvs. at jeg forstår det dit hen at den ikke spiste opp en hel pommes frites. Hvilken ubotelig skade mener du det gjorde?

Du kunne heller ha forklart faren hvorfor du mener at det ikke er bra for babyen, og ikke tatt ungen vekk fra ham. Det er hans baby også. Og du kommer garantert også til å gjøre feil i årene framover - hadde du likt at faren da hadde blitt hysterisk/sinna og tatt ungen vekk fra deg?

Slutt å gjøre en fjær til 17 høns. Slapp litt av!

Anonymous poster hash: 326d9...e5e
Skrevet

Gi ungen en akevitt å svelge ned saltet med, så ordner dette seg!

Anonymous poster hash: 855c5...b6e

Skrevet

Dere som mener dette er greit er like tette i pappen som faren her..

Anonymous poster hash: 4c92e...6c1

Skrevet

Moste far chipsen og ga den til baby, eller la han den bare i munnen og lit baby smake??

Det går nok uansett fint, men hadde nok blitt litt sint jeg også. Men hadde ikke orket å bruke energi for å krangle om dette.

Anonymous poster hash: b7ed9...7b9

Skrevet

Dere som mener dette er greit er like tette i pappen som faren her..

Anonymous poster hash: 4c92e...6c1

Så fordi faren gjorde en feil så er han tett i pappen? Det er INGEN foreldre på dette forumet som er perfekte og aldri gjør noe feil.

Det er ingen i dette innlegget som sier at det er greit, men man reagerer på morens måte å takle det på - det var så absolutt heller ingen stjerne i margen.

Anonymous poster hash: 326d9...e5e

Skrevet

Hva hadde dere gjort om bf hadde latt baby på 2 mnd smake på en pomfritt?

Jeg ble forbanna, og tok Lille bort fra han. Jeg fikk til svar at det ikke var salt på den. Men jeg ble bare enda mere provosert. Er mere enn salt som ikke er bra for henne på en pomfritt grrr.

Dagens utblåsning fra meg. Trodde bare ikke at han kunne være så kort tenkt!

Kom liksom til å tenke på hva annet kan han finne på, og la henne smake når jeg ikke følger med.

Grrrr jeg ble bare så sinna!

Hvordan kan han for øvrig si at det ikke var salt på den? Greit nok at han sikkert ikke tok salt på selv, men de heller alltid salt på pommes fritsen før de gir den ut på Mac donalds og burger king. Og om de mot formodning ikke tok det på akkurat den porsjonen han fikk, så er det masse rester av salt nede i karet hvor de oppbevarer pommes fritsen.

I tillegg er ikke det fettet de er stekt i bra for baby heller... De skal ha fett, men ikke den type fett.

Er folk i det hele tatt klar over hvor lite og delikat og sårbart en baby sitt fordøyelsessystem er? Virker ikke slik...

Anonymous poster hash: 6adef...888

Skrevet

Du er klar over at det ikke bare er din baby eller??? Du tok babyen vekk fra faren faktisk! Du er ikke bare litt frekk da kjerring! Du har ikke eneretten på å bestemme noenting som helst over babyen. Faren bestemmer like mye som deg og så lenge han ikke skader babyen så kan du ikke si noenting! Makan!

Anonymous poster hash: ebaf6...58c

Skrevet

Du er klar over at det ikke bare er din baby eller??? Du tok babyen vekk fra faren faktisk! Du er ikke bare litt frekk da kjerring! Du har ikke eneretten på å bestemme noenting som helst over babyen. Faren bestemmer like mye som deg og så lenge han ikke skader babyen så kan du ikke si noenting! Makan!

Anonymous poster hash: ebaf6...58c

Så du synes faktisk helt seriøst at det er greit å gi en så liten baby mettet fett og salt?? Jeg er faktisk stum her jeg sitter...

Anonymous poster hash: 6adef...888

Skrevet

Jeg syns du overreagere kraftig, du sier ikke hva han gjorde, gav han en hel slik at baby bare "slikket" på den eller fikk baby litt mos inni munnen?

Jeg hadde blitt harnisk om mannen tok baby fra meg og kjeftet på meg om vi var ute og jeg gav baby noe som han mente var galt!

Skrevet

Jeg hadde blitt rasende! Barn skal ikke ha fast føde så tidlig, og hvorfor introdusere barnet til verdens verste drittmat så tidlig i livet?!

Anonymous poster hash: 95459...07a

Skrevet

2 mnd å smakt på mc donalds pomfritts.

Finn 5 feil!

Anonymous poster hash: ed8ef...5d5

Skrevet

Jeg hadde blitt rasende! Barn skal ikke ha fast føde så tidlig, og hvorfor introdusere barnet til verdens verste drittmat så tidlig i livet?!

Nå blir nok baby mc donalds junkie

Anonymous poster hash: ab92f...28b

Skrevet

Baby lå mellom oss to på sofaen å jeg prater med storesøster, og jeg får med meg at bf som har fått sitt første barn sier til Jenta vår var det godt? og da blir jeg oppmerksom på at han har latt henne suge på en mc donalds pomfritt!

Hun ble nylig 2 mnd, og vi har pratet om hvor viktig det er å vente. At vi ikke skal la noen prøve, og gi henne ting før hun er gammel nok! Jeg har også sagt hvor viktig det er for meg at jeg full ammer til hun er 6 mnd, og at vi da begynner med smaksprøver på ting hun er gammel nok til å prøve ut. Vi har allergier i familiene våre. Han sa han var enig. Vi pratet også om voksen mat, og annet som voksne fort kan være ivrige med og gi pga det er stas, og være først ute med. At vi ikke skulle la noen få gi henne krem på tutten, slikkepinne ol.

Også plutselig gjør han dette? Det føltes som et svik, og nå lurer jeg på hva det neste han finner på og gi henne er????

Han har jo tydeligvis ikke kjønt at sånne ting kan være skadelig. Det er dårlig dømmekraft, og han burde vite bedre jeg beklager, men jeg stolte på han, men nå gjør jeg ikke det mere. Jeg viste han hva jeg mente om saken ved å ta babyen bort i fra han så jeg kunne se at han ikke gjorde det mere...

Pluss jeg sa til storesøss at sånt vil jeg aldrig se deg gjøre med Lillesøster, for det kan være skadelig osv Hvor hun svarer det hvet jeg for det har vi lært på skolen hvor jeg da svarer det har tydeligvis ikke Rune lært! Og sånn gjør man bare ikke!

Jeg brølte ikke, men jeg ble skuffa bla. Og lot han få vite det. Jeg mista rett, og slett tilitten jeg hadde til han. For han har jo tydeligvis ikke kjønt noe så opplagt, og er troende til å gi henne andre ting hun STRENGT tatt ikke skal ha. Det er derfor jeg reagerer!

Skrevet

Vi var hjemme, og han er 37 år, og burde vist bedre!

Helsesøster skal få lov, og kurse han. Han trenger det jo tydeligvis.

Skrevet

Du har mistet tilliten til han! Det var ikke mye som skulle til!

Skrevet

Vi var hjemme, og han er 37 år, og burde vist bedre!

Helsesøster skal få lov, og kurse han. Han trenger det jo tydeligvis.

Du kunne heller ha brukt tiden din på å kurse han selv, enn å bruke tiden din på å stille spørsmålet ditt her!

Det må være det mest latterligste spørsmålet jeg har også hørt på år å dag.. Barnet dør ikke av en pomfri liksom - herregud crazy woman!

Anonymous poster hash: 84689...12b

Skrevet

Baby lå mellom oss to på sofaen å jeg prater med storesøster, og jeg får med meg at bf som har fått sitt første barn sier til Jenta vår var det godt? og da blir jeg oppmerksom på at han har latt henne suge på en mc donalds pomfritt!

Hun ble nylig 2 mnd, og vi har pratet om hvor viktig det er å vente. At vi ikke skal la noen prøve, og gi henne ting før hun er gammel nok! Jeg har også sagt hvor viktig det er for meg at jeg full ammer til hun er 6 mnd, og at vi da begynner med smaksprøver på ting hun er gammel nok til å prøve ut. Vi har allergier i familiene våre. Han sa han var enig. Vi pratet også om voksen mat, og annet som voksne fort kan være ivrige med og gi pga det er stas, og være først ute med. At vi ikke skulle la noen få gi henne krem på tutten, slikkepinne ol.

Også plutselig gjør han dette? Det føltes som et svik, og nå lurer jeg på hva det neste han finner på og gi henne er????

Han har jo tydeligvis ikke kjønt at sånne ting kan være skadelig. Det er dårlig dømmekraft, og han burde vite bedre jeg beklager, men jeg stolte på han, men nå gjør jeg ikke det mere. Jeg viste han hva jeg mente om saken ved å ta babyen bort i fra han så jeg kunne se at han ikke gjorde det mere...

Pluss jeg sa til storesøss at sånt vil jeg aldrig se deg gjøre med Lillesøster, for det kan være skadelig osv Hvor hun svarer det hvet jeg for det har vi lært på skolen hvor jeg da svarer det har tydeligvis ikke Rune lært! Og sånn gjør man bare ikke!

Jeg brølte ikke, men jeg ble skuffa bla. Og lot han få vite det. Jeg mista rett, og slett tilitten jeg hadde til han. For han har jo tydeligvis ikke kjønt noe så opplagt, og er troende til å gi henne andre ting hun STRENGT tatt ikke skal ha. Det er derfor jeg reagerer!

Forstår reaksjonen din supergodt!

Jeg hadde blitt rasende.

Og tenk hvor mye salt og usunt fett det er i en pommefritten? Det er jo skitten mat!

Skrevet

Jeg syns du overreagere kraftig, du sier ikke hva han gjorde, gav han en hel slik at baby bare "slikket" på den eller fikk baby litt mos inni munnen?

Jeg hadde blitt harnisk om mannen tok baby fra meg og kjeftet på meg om vi var ute og jeg gav baby noe som han mente var galt!

Samme her. Og dessuten, alle kan gjøre feil! Skal mannen din begynne å rope til deg å ta fra deg babyen hver gang du gjør noe han syns er galt? Hva med å prate med sammen om ting?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...