Katteskinnet Skrevet 15. november 2014 #26 Skrevet 15. november 2014 Det er mye jeg syns er Harry som andre foreldre gjør, men jeg holder det for meg selv. Å kritisere andres kultur/valg er ofte lavmål. Anonymous poster hash: e5d2a...843 Det er det absolutt ikke når disse valgene direkte går utover andre. Hva folk gjør med egne kropper bryr meg midt i fletta, men når man foretar kosmetiske valg på vegne av barna sine, om det så er hull i ørene eller omskjæring så er det provoserende! Utrolig at det er lov!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #27 Skrevet 15. november 2014 Null tvil om farskapet. Synes hun virka krampaktig som mor. Anonymous poster hash: e4abb...1df
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #28 Skrevet 15. november 2014 Det er mye jeg syns er Harry som andre foreldre gjør, men jeg holder det for meg selv. Å kritisere andres kultur/valg er ofte lavmål. Anonymous poster hash: e5d2a...843 Det er det absolutt ikke når disse valgene direkte går utover andre. Hva folk gjør med egne kropper bryr meg midt i fletta, men når man foretar kosmetiske valg på vegne av barna sine, om det så er hull i ørene eller omskjæring så er det provoserende! Utrolig at det er lov! Da reagerer jeg mer på de som nekter å vaksiner barna sine, eller de som nekter barna svømmeundervisning, eller mater ungene sine utelukkende på junk food som gir permanente uvaner, osv osv Man kan ikke blande seg borti alt alle andre gjør, og hull i ørene er da virkelig ikke noe å lage et stort nr ut av... Anonymous poster hash: e5d2a...843
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #29 Skrevet 15. november 2014 Det er mye jeg syns er Harry som andre foreldre gjør, men jeg holder det for meg selv. Å kritisere andres kultur/valg er ofte lavmål. Anonymous poster hash: e5d2a...843 Det er det absolutt ikke når disse valgene direkte går utover andre. Hva folk gjør med egne kropper bryr meg midt i fletta, men når man foretar kosmetiske valg på vegne av barna sine, om det så er hull i ørene eller omskjæring så er det provoserende! Utrolig at det er lov! Da reagerer jeg mer på de som nekter å vaksiner barna sine, eller de som nekter barna svømmeundervisning, eller mater ungene sine utelukkende på junk food som gir permanente uvaner, osv osv Man kan ikke blande seg borti alt alle andre gjør, og hull i ørene er da virkelig ikke noe å lage et stort nr ut av... Anonymous poster hash: e5d2a...843 Ville vært interessant å vite hvorfor du mener det er mer riktig å vaksinere barna kontra å ikke vaksinere dem! Har du lest noe om vaksineringsprogrammet, hva vaksiner inneholder og hva det gjør med barna? Anonymous poster hash: 3b42b...895
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #30 Skrevet 15. november 2014 Synes ikke den pelskanten på dressen passet til en baby!! Anonymous poster hash: 3b42b...895
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #31 Skrevet 15. november 2014 Det er mye jeg syns er Harry som andre foreldre gjør, men jeg holder det for meg selv. Å kritisere andres kultur/valg er ofte lavmål. Anonymous poster hash: e5d2a...843 Det er det absolutt ikke når disse valgene direkte går utover andre.Hva folk gjør med egne kropper bryr meg midt i fletta, men når man foretar kosmetiske valg på vegne av barna sine, om det så er hull i ørene eller omskjæring så er det provoserende! Utrolig at det er lov! Da reagerer jeg mer på de som nekter å vaksiner barna sine, eller de som nekter barna svømmeundervisning, eller mater ungene sine utelukkende på junk food som gir permanente uvaner, osv osv Man kan ikke blande seg borti alt alle andre gjør, og hull i ørene er da virkelig ikke noe å lage et stort nr ut av... Anonymous poster hash: e5d2a...843 Ville vært interessant å vite hvorfor du mener det er mer riktig å vaksinere barna kontra å ikke vaksinere dem! Har du lest noe om vaksineringsprogrammet, hva vaksiner inneholder og hva det gjør med barna? Anonymous poster hash: 3b42b...895 Ja det har jeg, så da foreslår jeg at du gjør det samme. Anonymous poster hash: e5d2a...843
Katteskinnet Skrevet 15. november 2014 #32 Skrevet 15. november 2014 Det er mye jeg syns er Harry som andre foreldre gjør, men jeg holder det for meg selv. Å kritisere andres kultur/valg er ofte lavmål. Anonymous poster hash: e5d2a...843 Det er det absolutt ikke når disse valgene direkte går utover andre. Hva folk gjør med egne kropper bryr meg midt i fletta, men når man foretar kosmetiske valg på vegne av barna sine, om det så er hull i ørene eller omskjæring så er det provoserende! Utrolig at det er lov! Da reagerer jeg mer på de som nekter å vaksiner barna sine, eller de som nekter barna svømmeundervisning, eller mater ungene sine utelukkende på junk food som gir permanente uvaner, osv osv Man kan ikke blande seg borti alt alle andre gjør, og hull i ørene er da virkelig ikke noe å lage et stort nr ut av... Anonymous poster hash: e5d2a...843 Reagerer på det også jeg, men akkurat det med å gjøre ting kun for det kosmetiske gir meg en emmen smak i munnen.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #33 Skrevet 15. november 2014 Det er mye jeg syns er Harry som andre foreldre gjør, men jeg holder det for meg selv. Å kritisere andres kultur/valg er ofte lavmål. Anonymous poster hash: e5d2a...843 Det er det absolutt ikke når disse valgene direkte går utover andre.Hva folk gjør med egne kropper bryr meg midt i fletta, men når man foretar kosmetiske valg på vegne av barna sine, om det så er hull i ørene eller omskjæring så er det provoserende! Utrolig at det er lov! Da reagerer jeg mer på de som nekter å vaksiner barna sine, eller de som nekter barna svømmeundervisning, eller mater ungene sine utelukkende på junk food som gir permanente uvaner, osv osv Man kan ikke blande seg borti alt alle andre gjør, og hull i ørene er da virkelig ikke noe å lage et stort nr ut av... Anonymous poster hash: e5d2a...843 Reagerer på det også jeg, men akkurat det med å gjøre ting kun for det kosmetiske gir meg en emmen smak i munnen. Det er mye vi gjør for det kosmetiske - jentene får ha langt hår (hadde vært mye enklere og smertefritt å bare barbere det av), et kosthold som gir helseplager er kanskje ikke kosmetisk men får langt større konsekvenser enn to hull. Og for ikke å snakke om mangel på Vaksinering som kan sette andres liv i fare.. Anonymous poster hash: e5d2a...843
Katteskinnet Skrevet 15. november 2014 #34 Skrevet 15. november 2014 Det er mye jeg syns er Harry som andre foreldre gjør, men jeg holder det for meg selv. Å kritisere andres kultur/valg er ofte lavmål. Anonymous poster hash: e5d2a...843 Det er det absolutt ikke når disse valgene direkte går utover andre.Hva folk gjør med egne kropper bryr meg midt i fletta, men når man foretar kosmetiske valg på vegne av barna sine, om det så er hull i ørene eller omskjæring så er det provoserende! Utrolig at det er lov! Da reagerer jeg mer på de som nekter å vaksiner barna sine, eller de som nekter barna svømmeundervisning, eller mater ungene sine utelukkende på junk food som gir permanente uvaner, osv osv Man kan ikke blande seg borti alt alle andre gjør, og hull i ørene er da virkelig ikke noe å lage et stort nr ut av... Anonymous poster hash: e5d2a...843 Reagerer på det også jeg, men akkurat det med å gjøre ting kun for det kosmetiske gir meg en emmen smak i munnen. Det er mye vi gjør for det kosmetiske - jentene får ha langt hår (hadde vært mye enklere og smertefritt å bare barbere det av), et kosthold som gir helseplager er kanskje ikke kosmetisk men får langt større konsekvenser enn to hull. Og for ikke å snakke om mangel på Vaksinering som kan sette andres liv i fare.. Anonymous poster hash: e5d2a...843 Forskjellen er da selvfølgelig at lengden på håret ikke etterlater arr eller fare for allergier og infeksjoner...
Mrs Smith Skrevet 15. november 2014 #35 Skrevet 15. november 2014 Det er mye jeg syns er Harry som andre foreldre gjør, men jeg holder det for meg selv. Å kritisere andres kultur/valg er ofte lavmål. Anonymous poster hash: e5d2a...843 Det må da være lov å lufte meninger. Synes ikke hull i ørene hører hjemme på små babyer/barn.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #36 Skrevet 15. november 2014 Det er mye jeg syns er Harry som andre foreldre gjør, men jeg holder det for meg selv. Å kritisere andres kultur/valg er ofte lavmål. Anonymous poster hash: e5d2a...843 Det er det absolutt ikke når disse valgene direkte går utover andre.Hva folk gjør med egne kropper bryr meg midt i fletta, men når man foretar kosmetiske valg på vegne av barna sine, om det så er hull i ørene eller omskjæring så er det provoserende! Utrolig at det er lov! Da reagerer jeg mer på de som nekter å vaksiner barna sine, eller de som nekter barna svømmeundervisning, eller mater ungene sine utelukkende på junk food som gir permanente uvaner, osv osv Man kan ikke blande seg borti alt alle andre gjør, og hull i ørene er da virkelig ikke noe å lage et stort nr ut av... Anonymous poster hash: e5d2a...843 Reagerer på det også jeg, men akkurat det med å gjøre ting kun for det kosmetiske gir meg en emmen smak i munnen.Det er mye vi gjør for det kosmetiske - jentene får ha langt hår (hadde vært mye enklere og smertefritt å bare barbere det av), et kosthold som gir helseplager er kanskje ikke kosmetisk men får langt større konsekvenser enn to hull. Og for ikke å snakke om mangel påVaksinering som kan sette andres liv i fare.. Anonymous poster hash: e5d2a...843 Forskjellen er da selvfølgelig at lengden på håret ikke etterlater arr eller fare for allergier og infeksjoner... Men det gjør ikke hull i ørene om det gjøres korrekt heller. Derfor det er en utfordring med 5-8 år gamle jenter som piller på dobbene med skitne fingre osv. Og så er det selvsagt et problem med alle juggeldobbene som gir allergi. Anonymous poster hash: e5d2a...843
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #37 Skrevet 15. november 2014 Det som er mest kritikkverdig og LAVMÅL her inne er hvordan voksne mennesker skal sitte og diskutere og kritisere en annen småbarnsmor for alle mulige detaljer....Uansett! !! Anonymous poster hash: 635a9...440
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #38 Skrevet 16. november 2014 Det som er mest kritikkverdig og LAVMÅL her inne er hvordan voksne mennesker skal sitte og diskutere og kritisere en annen småbarnsmor for alle mulige detaljer....Uansett! !! Anonymous poster hash: 635a9...440 Ja, fy skamme oss som mener det er unødvendig å lage hull i småbarn! Anonymous poster hash: 8be14...d99
Gjest Julia1984 Skrevet 16. november 2014 #39 Skrevet 16. november 2014 Det som er mest kritikkverdig og LAVMÅL her inne er hvordan voksne mennesker skal sitte og diskutere og kritisere en annen småbarnsmor for alle mulige detaljer....Uansett! !! Anonymous poster hash: 635a9...440 Ja, fy skamme oss som mener det er unødvendig å lage hull i småbarn! Anonymous poster hash: 8be14...d99 Det er vel ikke det hun mener, men at Tone til stadig blir diskutert og kritisert ned til hver minste detalj i tråder her inne. Folk leter jo etter feil på jenta. Selv er de perfekte ?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #40 Skrevet 16. november 2014 Det som er mest kritikkverdig og LAVMÅL her inne er hvordan voksne mennesker skal sitte og diskutere og kritisere en annen småbarnsmor for alle mulige detaljer....Uansett! !! Anonymous poster hash: 635a9...440 Ja, fy skamme oss som mener det er unødvendig å lage hull i småbarn! Anonymous poster hash: 8be14...d99 Det er vel ikke det hun mener, men at Tone til stadig blir diskutert og kritisert ned til hver minste detalj i tråder her inne. Folk leter jo etter feil på jenta. Selv er de perfekte ? Ja, er jeg ikke det - og siden jeg er perfekt må det være noe feil med alle andre😜 Anonymous poster hash: e5d2a...843
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #41 Skrevet 16. november 2014 So what? I spania får barna hull i ørene rett etter de har kommet til verden.. hvorfor bryr du deg hi? Blir det samme som med alt annet, folk gjør det de syns er best med sitt liv og sine barns liv. Jeg har ikke gjort det så tidlig på mine, men det er ikke mishandling eller noe så hvorfor henge henne ut? Anonymous poster hash: 9edb6...f52
Ladybird2014 Skrevet 16. november 2014 #42 Skrevet 16. november 2014 Vet dere, det er en baby dere diskuterer. Forstår dere ikke at dette er Internett, og at ting blir liggende her? Dere roper så høyt om at mobbing er grusomt (noe det er), men her mobber jo dere! Dere mobber en mor som gjør sitt beste, og en baby! Navnet, hull i ørene, hvilken dress hun (muligens) har er IKKE deres sak! Ta å vask huset, eller ta dere av barna deres, kom dere for all del bort fra forumet med dritten deres.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #43 Skrevet 16. november 2014 fått hull i ørene. Tone begrunner det med at det er så søtt!!? Fjollete! Anonymous poster hash: 3782a...e27 Ville IKKE gjort det med min 7 mnd gamle datter, men der er vi forskjellige. Søstra mi tok hull i ørene på sin 6 mnd gamle baby for noen år siden, likte det ikke.. Men det er ikke mitt barn akkurat. Når det er sagt så syns jeg Tone virker som en kjempeflink mamma og hun kler mammarollen veldig godt! Fine, søte Billie :-) Anonymous poster hash: 9e44a...614
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #44 Skrevet 16. november 2014 Hun kunne like gjerne tatovert på øredobber eller kanskje ett hjerte i tinningen slik at presten og andre kan se at det er en jente. Er vel like greit det. Masse fine tatoveringer for babyer. Eller? Anonymous poster hash: 4034b...319
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå