Gå til innhold

Jeg trenger kjolehjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man tak i den perfekte kjolen? Skal på galla/prisutdeling, og synes det er en gyldig grunn til å kjøpe et nytt bidrag til klesskapet, som jeg kan bruke denne kvelden. 

Helst en som dekker skuldrene, med høyt liv sånn at den skjuler magen. 

Trenger rask levering eller nærliggende Bergen. Hjelp? :P

Anonymous poster hash: 16e4b...094
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En av de fra bik bok

Anonymous poster hash: e54d7...66e

post-42-68138_thumb.jpg

Skrevet

Hvis antrekket er galla, så er ingen av de i linken til første riktig. Jeg er ikke kjent i bergen, men antar det er noen butikker der som har kjoler som egner seg til galla. Jeg vil anbefale det fremfor å kjøpe på nett, for da får du prøvd og du kan få hjelp til å finne en kjole som er riktig til din fasong.

Anonymous poster hash: c7341...1e3
Skrevet

Gå i brudesalonger, de har stort sett også penkjoler/galakjoler. Ellers så kan du ta en tur rundt i sentrum å se om du finner noe som passer.

Går foresten helt fint å toppe en kjole med en bolero eller et sjal så sånn sett er jo ikke ermer et must..

Anonymous poster hash: e21fd...eb4
Skrevet

Takk for tips, dere, men fant ikke noe på linkene som er noe ala det jeg tenkte. Trodde jeg skrev det i HI, men jeg vil helst ha en knelang. Vet ikke om det gjerne blir for stivt i en brudesalong etc? Det er en uformell galla sånn sett, som trolig ender i en ganske høy promille for flertallet. Majoriteten er i 20-årene, inkludert meg selv. 

Får ta meg en byvandring, så dere må gjerne anbefale butikker. Jeg er mest kjent på sentrene rundt Torgallmenningen. ;)

Skrevet

Galla = lang kjole. Det er ikke galla med knelangt.

Anonymous poster hash: 3dd12...0f8

Skrevet

Sjekk ut Floyd.no, mange fine der.

Skrevet

Galla = lang kjole. Det er ikke galla med knelangt.

Anonymous poster hash: 3dd12...0f8

My God. 

JEG skal på galla, så får det heller være om kjolen er galla eller ikke. Siden jeg er lav nok i utgangspunktet nekter jeg å gå med lang kjole som jeg tråkker i når jeg evt. vinner! ;)

Til dere andre sier jeg takk. Skal sjekke ut Coast. Floyd hadde ikke noe jeg likte :)

Skrevet

Har du sett på nettsidene til Mette Møller?

Anonymous poster hash: f8a83...8fe

Skrevet

Ser du på Stjernekamp? Den grønne kjolen til Reidun var knallfin!!

Anonymous poster hash: fa401...efc

Skrevet

Jeg kan anbefale Coast på kløverhuset!

Der har de mange penkjoler, både lange og korte :) Og hvis du ikke skal ha lang kjole så synes jeg de har mye fint på Oasis. 

http://www.coast-stores.com/?lng=en&ctry=null&

http://www.oasis-stores.com/dresses/dept/fcp-category/list

edit: oasis har de på telegrafen 

Dumt å linke til sider som ikke sender til Norge

Anonymous poster hash: a87ea...b36

Skrevet

Mange nydelige her :) Vet om flere fornøyde kunder herfra!

Levering tar vel 1-2 uker, men sjekk ;)http://www.jjshouse.com/no/Brudepikekjoler-For-Gravide-c45/Anonymous poster hash: e76e5...9c4

D var mange korte her!!

Men galla = lang! Dersom du potensielt faktisk kan vinne en pris, så synes jeg faktisk at du, av alle, bør følge kleskoden...

Men d er MEG da ;)

Anonymous poster hash: e76e5...9c4

Skrevet

Anonym b36, ikke i Norge? Hun ba da om butikk i Bergen og fikk forslag? Oasis og Coast finner du der. Det var ikke snakk.om nett...

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg om gallakleskode, kjøp en kjole du liker og som du kan bruke ved flere anledninger, for eksempel ved å variere tilbehøret.

Mette Møller har de på Husfliden i Bergen.

Anonymous poster hash: f8a83...8fe

Skrevet

Jeg kan anbefale Coast på kløverhuset!

Der har de mange penkjoler, både lange og korte :) Og hvis du ikke skal ha lang kjole så synes jeg de har mye fint på Oasis. 

http://www.coast-stores.com/?lng=en&ctry=null&

http://www.oasis-stores.com/dresses/dept/fcp-category/list

edit: oasis har de på telegrafen 

Dumt å linke til sider som ikke sender til Norge

Anonymous poster hash: a87ea...b36

Nei for butikkene er jo der HI har tenkt å handle.

De har jo mange av de samme tingene i butikkene som på nettsidene, så jeg sendte barne linkene i tilfelle HI ville sjekke ut litt hva slags butikk det var før hun reiste der og handlet.

Du trenger ikke lete etter noe å pirke på da......

Skrevet

Tusen takk for svar, dere. Blir vel strengt tatt ikke overrasket over hvordan en eller annen klarer å krangle i hver minste lille tråd :P

Om noen andre har forslag må dere bare komme med det ;)

Skrevet

Tusen takk for svar, dere. Blir vel strengt tatt ikke overrasket over hvordan en eller annen klarer å krangle i hver minste lille tråd :P

Om noen andre har forslag må dere bare komme med det ;)

Tror egentlig ikke de mente å krangle, for Kleskoden spm heter galla betyr lang kjole. Det er rett og slett det det er.

Men Coast og Oasis har uansett mye fint.

Anonymous poster hash: 290bf...b89

Skrevet

Husker ikke hva butikken heter, den ligger nedover forbi kløverhuset på samme siden av gaten. Jeg fant en flott tidløs kjole fra Hugo eller chanel der. De koster jo litt men er veldig fine :)

Anonymous poster hash: 1afd7...cd0

Skrevet

Se på den butikken på telegrafen som selger floydkjoler :) de har ofte mye pent:)

Ellers er det en kjolebutikk der med just eat, rett over gaten.

Anonymous poster hash: e183c...8db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...