Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #1 Skrevet 15. november 2014 Mamma har alt hun trenger. Hun er 69 år. Hun er ikke sånn at hun vil like spabehandling etc. Når jeg spør hva hun ønsker seg sier hun "snille barn....etc". Vil ikke at vi skal bruke penger på henne... Hva skal jeg gi? Hun er en flott kvinne. Snill og god. Har hatt det rødt siste året da pappa døde i en ulykke i vinter. Hjelp meg med en original gave som "ikke koster skjorta" om dere skjønner... Anonymous poster hash: 562dd...160
skjotta Skrevet 15. november 2014 #2 Skrevet 15. november 2014 Kan du få laget et bilde av din far? Enten maleri, tegnet eller fotografi på lerret....
Gullunger Skrevet 15. november 2014 #3 Skrevet 15. november 2014 Jeg kjøpte en ullfleece jakke fra nøstebarn til moren min. Damemodellen som er litt svingt inn i beige. Hun er så utrolig glad i den! Kjempevarm og god jakke ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 Hva med å gi henne snille barn? 😉 Anonymous poster hash: fa2ce...8fa
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 Finn et fint bilde av henne og faren din fra gode gamle dager å få det forstørret på lerret eller noe lignende :-) Anonymous poster hash: 7b887...9c5
min<3 Skrevet 15. november 2014 #6 Skrevet 15. november 2014 Vi skal gi mamma Nesnalobber til jul. De som er høye og ser strikket ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå