Gå til innhold

Lønn til barnevakt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

14 åring skal passe en 5 åring og en 3 åring fra 17.30 til ca midnatt. Er det passelig med 500 kr synes dere?

 

Anonymous poster hash: c1c4c...4f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

500 er fint :) og litt lørdagsgodis/mat :)

Skrevet

Ja jeg synes det er passe.



Anonymous poster hash: 6f8c9...36a
Skrevet

Det syntes jeg var mye!!

For en fjortenåring.

Jeg hadde neppe gitt mer enn 300,-

 

Anonymous poster hash: 88ea4...939

Skrevet

Det syntes jeg var mye!!

For en fjortenåring.

Jeg hadde neppe gitt mer enn 300,-

 

Anonymous poster hash: 88ea4...939

300kr for 6,5 timer?? :o Hjelpes, det var gnient! Jeg hadde gitt 500kr ja. + godteri/brus.

 

Anonymous poster hash: 57b7a...162

Skrevet

Får selvfølgelig mat og snacks også. Så da kan jeg betale henne 500 kr uten og føle meg gnien👍

 

Anonymous poster hash: c1c4c...4f4

Skrevet

500 hadde jeg også gitt.

Selv om jeg synes hun var litt for ung med ansvaret for disse barna, men det er en helt annen diskusjon ;)

 

Anonymous poster hash: f6d76...2d1

Skrevet

Synes også 500 er for mye. Barna sover stort sett disse timene og det er ikke mye arbeid. Hvis man begynner å venne ungene til at de skal få så mye for å være barnevakt er det mange som ikke har råd til å leie unger engang... De blir bortskjemte! 



Anonymous poster hash: 37e9e...07e
Skrevet

500 hadde jeg også gitt.

Selv om jeg synes hun var litt for ung med ansvaret for disse barna, men det er en helt annen diskusjon ;)

 

Anonymous poster hash: f6d76...2d1

En 14 åring for ung?

 

Anonymous poster hash: 1c0c4...f3d

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

 

Synes også 500 er for mye. Barna sover stort sett disse timene og det er ikke mye arbeid. Hvis man begynner å venne ungene til at de skal få så mye for å være barnevakt er det mange som ikke har råd til å leie unger engang... De blir bortskjemte!

 

Anonymous poster hash: 37e9e...07e

Jaja, da får du kanskje klare deg uten barnevakt da.

 

Det er ikke så veldig attraktivt å passe unger, da må lønna være grei.

Skrevet

 

 

500 hadde jeg også gitt.

Selv om jeg synes hun var litt for ung med ansvaret for disse barna, men det er en helt annen diskusjon ;)

 

Anonymous poster hash: f6d76...2d1

En 14 åring for ung?

 

Anonymous poster hash: 1c0c4...f3d

Jeg synes det. Hva andre mener får de stå for.

Er det ikke ok at vi får lov å ha delte meninger?

 

 

Anonymous poster hash: ea8f1...815

Skrevet

 

Synes også 500 er for mye. Barna sover stort sett disse timene og det er ikke mye arbeid. Hvis man begynner å venne ungene til at de skal få så mye for å være barnevakt er det mange som ikke har råd til å leie unger engang... De blir bortskjemte!

 

Anonymous poster hash: 37e9e...07e

Jaja, da får du kanskje klare deg uten barnevakt da.

 

Det er ikke så veldig attraktivt å passe unger, da må lønna være grei.

 

Jeg har faktisk mange barnevakter som stort sett alltid sier ja, de får 200 kr for ca 6 timer. Det er moren til et par av disse barnevaktene som har sagt at jeg ikke skal gi mer. Da er ungene lagt, de får godteri og brus og de får leie film. De synes det er veldig lettjente penger, det er forøvrig både gutter og jenter. 

 

Anonymous poster hash: 37e9e...07e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...