Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #1 Skrevet 15. november 2014 14 åring skal passe en 5 åring og en 3 åring fra 17.30 til ca midnatt. Er det passelig med 500 kr synes dere? Anonymous poster hash: c1c4c...4f4
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 15. november 2014 #2 Skrevet 15. november 2014 500 er fint og litt lørdagsgodis/mat
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #3 Skrevet 15. november 2014 Ja jeg synes det er passe. Anonymous poster hash: 6f8c9...36a
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 Det syntes jeg var mye!! For en fjortenåring. Jeg hadde neppe gitt mer enn 300,- Anonymous poster hash: 88ea4...939
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 Det syntes jeg var mye!! For en fjortenåring. Jeg hadde neppe gitt mer enn 300,- Anonymous poster hash: 88ea4...939 300kr for 6,5 timer?? Hjelpes, det var gnient! Jeg hadde gitt 500kr ja. + godteri/brus. Anonymous poster hash: 57b7a...162
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #6 Skrevet 15. november 2014 Får selvfølgelig mat og snacks også. Så da kan jeg betale henne 500 kr uten og føle meg gnien👍 Anonymous poster hash: c1c4c...4f4
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #7 Skrevet 15. november 2014 500 hadde jeg også gitt. Selv om jeg synes hun var litt for ung med ansvaret for disse barna, men det er en helt annen diskusjon Anonymous poster hash: f6d76...2d1
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #9 Skrevet 15. november 2014 Synes også 500 er for mye. Barna sover stort sett disse timene og det er ikke mye arbeid. Hvis man begynner å venne ungene til at de skal få så mye for å være barnevakt er det mange som ikke har råd til å leie unger engang... De blir bortskjemte! Anonymous poster hash: 37e9e...07e
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #10 Skrevet 15. november 2014 500 hadde jeg også gitt. Selv om jeg synes hun var litt for ung med ansvaret for disse barna, men det er en helt annen diskusjon Anonymous poster hash: f6d76...2d1 En 14 åring for ung? Anonymous poster hash: 1c0c4...f3d
Gjest Minnieropptatt Skrevet 15. november 2014 #11 Skrevet 15. november 2014 Synes også 500 er for mye. Barna sover stort sett disse timene og det er ikke mye arbeid. Hvis man begynner å venne ungene til at de skal få så mye for å være barnevakt er det mange som ikke har råd til å leie unger engang... De blir bortskjemte! Anonymous poster hash: 37e9e...07e Jaja, da får du kanskje klare deg uten barnevakt da. Det er ikke så veldig attraktivt å passe unger, da må lønna være grei.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #12 Skrevet 15. november 2014 500 hadde jeg også gitt. Selv om jeg synes hun var litt for ung med ansvaret for disse barna, men det er en helt annen diskusjon Anonymous poster hash: f6d76...2d1 En 14 åring for ung? Anonymous poster hash: 1c0c4...f3d Jeg synes det. Hva andre mener får de stå for. Er det ikke ok at vi får lov å ha delte meninger? Anonymous poster hash: ea8f1...815
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #13 Skrevet 15. november 2014 Synes også 500 er for mye. Barna sover stort sett disse timene og det er ikke mye arbeid. Hvis man begynner å venne ungene til at de skal få så mye for å være barnevakt er det mange som ikke har råd til å leie unger engang... De blir bortskjemte! Anonymous poster hash: 37e9e...07e Jaja, da får du kanskje klare deg uten barnevakt da. Det er ikke så veldig attraktivt å passe unger, da må lønna være grei. Jeg har faktisk mange barnevakter som stort sett alltid sier ja, de får 200 kr for ca 6 timer. Det er moren til et par av disse barnevaktene som har sagt at jeg ikke skal gi mer. Da er ungene lagt, de får godteri og brus og de får leie film. De synes det er veldig lettjente penger, det er forøvrig både gutter og jenter. Anonymous poster hash: 37e9e...07e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå