Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #1 Skrevet 15. november 2014 Hvorfor sier noen at de elsker deg, er villig til og gjøre alt for deg. Men handlingene viser det ikke, viser at ordene er tomme meninger uten betydning? Anonymous poster hash: b68d5...4a2
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #2 Skrevet 15. november 2014 Det er lett å framsi en løgn, emn mye verre å gjennomføre den. Ellers er det nok også mange som forveksler kjærlighet med avhengighet. Det de egentlig mener er at de er avhengig av å ha vedkommende der, ikke at de elsker vedkommende, de bare skremmes av tanken på å bli alene. I noen tilfeller er det nok også snakk om mental sykdom. Anonymous poster hash: 3f6c7...5fa
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #3 Skrevet 15. november 2014 Hvorfor lyve om noe sånt. En annen (meg) sitter igjen å forstår ikke noe men kjenner sorgen av å måtte dumpe noen som man er gla i. Bare fordi de påstår kjærlighet men ikke viser det.. Anonymous poster hash: b68d5...4a2
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 Nå er det jo nyanser. At min mann sier "jeg elsker deg, og jeg vil gjøre alt for deg" håper jeg jo virkelig ikke er bokstavelig ment. Det er mange ting jeg tar som en selvfølge at han aldri vil gjøre for meg. Bortsett fra opplagte ting som lovbrudd forventer jeg at han sier nei om jeg kl 3 på natten vil ha han til å dra på kiosken og kjøpe snop til meg... Anonymous poster hash: b6808...a98
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 Hvorfor må man treffe sånne folk. Som man blir så gla i basert på løyner. Må ta en intens kamp for og holde en slik gutt på avstand for å unngå å bli såret så mye at psyken detter på bunn. Hvorfor blir den påståtte kjærligheten fra denne person så intens at politi er eneste løsning for og holde han unna fordi jeg blir ødelagt av alle skuffelsene. Anonymous poster hash: b68d5...4a2
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #6 Skrevet 15. november 2014 Han her kjørte 10 mil etter å tatt flere øl fordi jeg ikke svarte på telefonen.. fordi han elsker meg? Anonymous poster hash: b68d5...4a2
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #7 Skrevet 15. november 2014 Hvorfor må jeg gå så ille til verks bare for å få litt fred? Alle andre i mitt nettverk blir venner igjen med sine ekser etter en stund.. hvorfor må absolutt jeg være så svak.. Anonymous poster hash: b68d5...4a2
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #8 Skrevet 15. november 2014 Anonymous poster hash: b68d5...4a2
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #9 Skrevet 15. november 2014 For mange narsissister der ute. Anonymous poster hash: c15de...27e
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #10 Skrevet 15. november 2014 Sviktet.. atter en gang.. Anonymous poster hash: b68d5...4a2
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #11 Skrevet 15. november 2014 Han her kjørte 10 mil etter å tatt flere øl fordi jeg ikke svarte på telefonen.. fordi han elsker meg? Anonymous poster hash: b68d5...4a2 Fordi han er en idiot. Ingenting annet. Utsatte seg selv og enda verre; andre, for fare, kanskje død. Anonymous poster hash: f7ee9...537
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #12 Skrevet 15. november 2014 Det er veldig mange som dypest sett bare elsker seg selv.. Anonymous poster hash: df429...69b
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #13 Skrevet 15. november 2014 Uff Anonymous poster hash: b68d5...4a2
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #14 Skrevet 15. november 2014 Tenk å ha så lite samvittighet. Anonymous poster hash: b68d5...4a2
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #15 Skrevet 15. november 2014 Har ikke du skrevet om denne mannen her inne før? Hvis han ikke lar deg være i fred så anmelder du ham! Hvis du vet han har satt seg i bilen etter at han har drukket, da ringer du politiet og varsler om det! (det MÅ du gjøre, så han ikke ender med å skade/drepe uskyldige pga. sin fyllekjøring!) Eneste å gjøre med slike personer er å kutte helt ut, be ham ALDRI kontakte deg mer og at hvis han likevel tar kontakt så ser du på det som trakassering som du kommer til å anmelde. Ikke svar på noen henvendelser, ikke sms, ikke telefon, ikke åpne døra om han kommer på døra. Og mest av alt - gå videre selv! En slik person er ikke noe å håpe skal forandre seg. Han er ikke noe for deg, godta det og kom deg videre i livet. Ikke fortsett å leve på disse usunne livstegnene fra ham. Han elsker deg ikke, godta det. Han er ikke en mann du kan ha et godt liv med, hvis du tror noe annet så trenger du hjelp. Ikke heng deg opp i denne mannen, glem ham og gå videre med livet ditt. Anmeld ham om nødvendig. Skaff deg psykolog om nødvendig. Anonymous poster hash: 81f5e...1db
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #16 Skrevet 15. november 2014 Har ikke du skrevet om denne mannen her inne før? Hvis han ikke lar deg være i fred så anmelder du ham!Hvis du vet han har satt seg i bilen etter at han har drukket, da ringer du politiet og varsler om det! (det MÅ du gjøre, så han ikke ender med å skade/drepe uskyldige pga. sin fyllekjøring!) Eneste å gjøre med slike personer er å kutte helt ut, be ham ALDRI kontakte deg mer og at hvis han likevel tar kontakt så ser du på det som trakassering som du kommer til å anmelde. Ikke svar på noen henvendelser, ikke sms, ikke telefon, ikke åpne døra om han kommer på døra. Og mest av alt - gå videre selv! En slik person er ikke noe å håpe skal forandre seg. Han er ikke noe for deg, godta det og kom deg videre i livet.Ikke fortsett å leve på disse usunne livstegnene fra ham. Han elsker deg ikke, godta det. Han er ikke en mann du kan ha et godt liv med, hvis du tror noe annet så trenger du hjelp. Ikke heng deg opp i denne mannen, glem ham og gå videre med livet ditt. Anmeld ham om nødvendig. Skaff deg psykolog om nødvendig. Anonymous poster hash: 81f5e...1db Jeg har gjort alt dette. Men ja jeg synes det gjør vondt. Føler meg så eksponert for en som han. Jeg lurer på hvorfor, hvordan har han samvittighet til det. Jeg fatter ikke hvorfor det går så langt.. at jeg må anmelde osv. Jeg føler meg så ubetydelig. Jeg betydde ikke noe for han. Lot meg lure alt for mange ganger og nå sitter jeg her såret. Anonymous poster hash: b68d5...4a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå