Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #1 Skrevet 15. november 2014 Har verdens søteste svigerfar, men hver gang han har vært her må badet vaskes ned etterpå. Han spruter jo overalt rundt doen. Nesten så jeg lurer på om han treffer ned noen dråper i det hele tatt. Vet at svigermor også fortviler over dette. Hun må jo vaske badet flere ganger daglig, og begynner også å bli gammel og stiv. Det verste er at når hun hinter frempå om dette og snakker om all vaskingen så sitter han bare helt naturlig og hører på. Faller ham ikke inn at det er ugreit å gi henne all jobben fordi han ikke gidder å sette seg ned. Makan! Dagens utblåsning... Anonymous poster hash: 20092...7dc
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #2 Skrevet 15. november 2014 Æsj, det gjør svigerfar også. Utrolig ekkelt! Jeg har dressert gutta i huset her til å sitte når de er på do. Mindre søl og bedre for helsa deres:) Anonymous poster hash: 214b5...4c1
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #3 Skrevet 15. november 2014 Æsj, det gjør svigerfar også. Utrolig ekkelt! Jeg har dressert gutta i huset her til å sitte når de er på do. Mindre søl og bedre for helsa deres:) Anonymous poster hash: 214b5...4c1 Samme her! En uting med gutter som står, spesielt for jentene de deler do med på skolen, som ikke har noe valg. Anonymous poster hash: 20092...7dc
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 Helt enig Hi. Svigerfaren min er også slik, når han har vært på besøk å brukt doen så må jeg vaske den. Veldig ofte når de er på besøk så følger jeg med på om han går på badet, haha!! Men mannen min derimot, han sitter på do når han skal sitte og det har han gjort i mange år, og DET er deilig! Anonymous poster hash: 766ee...15c
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 Mente tisse ikke sitte Anonymous poster hash: 766ee...15c
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #6 Skrevet 15. november 2014 Helt enig Hi. Svigerfaren min er også slik, når han har vært på besøk å brukt doen så må jeg vaske den. Veldig ofte når de er på besøk så følger jeg med på om han går på badet, haha!! Men mannen min derimot, han sitter på do når han skal sitte og det har han gjort i mange år, og DET er deilig! Anonymous poster hash: 766ee...15c Min mann sitter også, heldigvis! Men nå slo det meg at det egentlig ikke burde være en automatikk i at det er jeg som skal vaske badet hver gang de har vært på besøk. I alle fall ikke som kvalm og gravid. Neste gang får mannen min ta det. Anonymous poster hash: 20092...7dc
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #7 Skrevet 15. november 2014 Mannen min har også alltid sittet å tisset. Tenkte aldri noe over det før jeg datet en annen fyr noen mnd en periode det var slutt mellom meg og mannen. Denne fyren stod å tissa, løftet ikke opp doringen engang, så det hendte ofte jeg satt meg på seige halvtørka flekker med urin. Virkelig ulekkert. Sa i fra mange ganger uten at d ble noen bedring. Jeg og mannen fant tilbake til hverandre igjen og nå kjenner jeg virkelig på hvor glad jeg er for at han sitter å tisser. Anonymous poster hash: 6f087...a2b
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #8 Skrevet 15. november 2014 Kanskje det er oss med grisete svigerfedre som har sittemenn? Altså at svigermødrene våre har tenkt på sine fremtidige svigerdøtre i oppdragelsen mens de lå på kne og skurte dogulv? *Retter en takk til svigermor* HI Anonymous poster hash: 20092...7dc
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #9 Skrevet 15. november 2014 Mannen min sitter heldigvis! Anonymous poster hash: 8efb1...b37
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #10 Skrevet 15. november 2014 Mannen min sitter heldigvis! Anonymous poster hash: 8efb1...b37 Og forresten, når lærer dere guttene å stå og tisse? (Lurt på offentlige toalett, f.eks) 3 åringen vår sitter også. Anonymous poster hash: 8efb1...b37
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #11 Skrevet 15. november 2014 Ha ha ha. Kvinner altså Anonymous poster hash: ff7ef...75c
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #12 Skrevet 15. november 2014 Jeg lærte min sønn å sitte slik som faren da han sluttet med bleie. Han var da nødt til å sitte med bena ut til siden (skræve over do) for ikke å falle nedi. derfor tok han av seg både bukse og truse helt når han skulle tisse. Dette syns bhg var tungvint da han fremdeles trengte hjelp til å kle på seg igjen så de lærte han å stå å tisse istedenfor. Nå nekter han å sitte, men det går foreløpig greit for han er så lav enda så det er ikke så vanskelig å treffe oppi do. Ikke noe søl der. Han jeg datet noen mnd var 190 høy og tissa ned alt som var. Sikkert vanskeligere å styre strålen ned i do jo lengre fra man er. Ikke vet jeg, men hvis det blir mye gris etter gutten min etterhvert, blir han pent nødt til å sitte som sin far. Anonymous poster hash: 6f087...a2b
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #13 Skrevet 15. november 2014 Mannen min står og tisser. Han er en voksen mann og jeg har i gen rett å bestemme hvordan han skal tisse i sitt eget hjem!! Men alle 3 gutta mine har jeg lært å sitte når de skal tisse, så de har gjort det siden de sluttet med bleie. Anonymous poster hash: e5c48...e69
Gjest Julia1984 Skrevet 15. november 2014 #14 Skrevet 15. november 2014 Mannen min står og tisser. Han er en voksen mann og jeg har i gen rett å bestemme hvordan han skal tisse i sitt eget hjem!! Men alle 3 gutta mine har jeg lært å sitte når de skal tisse, så de har gjort det siden de sluttet med bleie. Anonymous poster hash: e5c48...e69 bra svart!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #15 Skrevet 15. november 2014 Mannen min står og tisser. Han er en voksen mann og jeg har i gen rett å bestemme hvordan han skal tisse i sitt eget hjem!! Men alle 3 gutta mine har jeg lært å sitte når de skal tisse, så de har gjort det siden de sluttet med bleie. Anonymous poster hash: e5c48...e69 Nei, de må gjerne tisse akkurat som de vil, men om de griser får de fan meg ta å vise hensyn til andre å vaske opp etter seg selv. De er jo tross alt voksne mennesker, som du så korrekt påpeker... Anonymous poster hash: db6d7...c9f
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #16 Skrevet 15. november 2014 Mannen min sitter og tisser når han er hjemme, men ikke andre plasser enn hjemme. Han fortalte at han flere ganger har satt seg på tissen sin ved uhell. (Kanskje dette er en god forklaring på hvorfor menn liker å stå?) I tillegg så kommer tissen hans borti porselenet av og til, derfor tisser han kun sittende når han er hjemme... (Også en god forklaring) Prøv å se problemet litt fra menns side også, ikke greit med en virrende tass som lurer seg både under skinkene og borti den skitne dokanten Anonymous poster hash: 2eab8...dba
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #17 Skrevet 15. november 2014 Mannen min sitter og tisser når han er hjemme, men ikke andre plasser enn hjemme. Han fortalte at han flere ganger har satt seg på tissen sin ved uhell. (Kanskje dette er en god forklaring på hvorfor menn liker å stå?) I tillegg så kommer tissen hans borti porselenet av og til, derfor tisser han kun sittende når han er hjemme... (Også en god forklaring) Prøv å se problemet litt fra menns side også, ikke greit med en virrende tass som lurer seg både under skinkene og borti den skitne dokanten Anonymous poster hash: 2eab8...dba Så han må sitte hjemme fordi hans kone tvinger han til det? Anonymous poster hash: ff7ef...75c
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #18 Skrevet 15. november 2014 Mannen min sitter og tisser når han er hjemme, men ikke andre plasser enn hjemme. Han fortalte at han flere ganger har satt seg på tissen sin ved uhell. (Kanskje dette er en god forklaring på hvorfor menn liker å stå?) I tillegg så kommer tissen hans borti porselenet av og til, derfor tisser han kun sittende når han er hjemme... (Også en god forklaring) Prøv å se problemet litt fra menns side også, ikke greit med en virrende tass som lurer seg både under skinkene og borti den skitne dokanten Anonymous poster hash: 2eab8...dba Så han må sitte hjemme fordi hans kone tvinger han til det? Anonymous poster hash: ff7ef...75c Hvis du bruker bare litt velvilje når du leser så tror jeg nok heller at hun sier at han sitter hjemme fordi der er det rent fra før... Når det gjelder disse uhellene med å sette seg på penis og at den kommer borti porselenet: holder han ikke penis mens han tisser, også når han sitter? Min man holder penis forsiktig på plass mens han sitter å tisser, nettopp for å unngå å komme borti porselenet (ja, det hender jeg er på badet sammen med han, feks når vi skal legge oss og begge skal tisse og pusse tenner). Ellers er det en viktig grunn for at menn hovedsakelig bør sitte å tisse fremfor å stå: faren for at resturin skal forårsake betennelse i urinveiene feks. Anonymous poster hash: db6d7...c9f
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #19 Skrevet 15. november 2014 Mannen min sitter og tisser når han er hjemme, men ikke andre plasser enn hjemme. Han fortalte at han flere ganger har satt seg på tissen sin ved uhell. (Kanskje dette er en god forklaring på hvorfor menn liker å stå?) I tillegg så kommer tissen hans borti porselenet av og til, derfor tisser han kun sittende når han er hjemme... (Også en god forklaring) Prøv å se problemet litt fra menns side også, ikke greit med en virrende tass som lurer seg både under skinkene og borti den skitne dokanten Anonymous poster hash: 2eab8...dba Så han må sitte hjemme fordi hans kone tvinger han til det?Anonymous poster hash: ff7ef...75c Niks, for å minske sannsynligheten for prostatakreft og fordi hjemme er det rent. I tillegg er det hans ansvar å holde badet rent og ryddig, så han vil nok lage minst mulig arbeid for seg selv Anonymous poster hash: 2eab8...dba
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #20 Skrevet 15. november 2014 Mannen min sitter og tisser når han er hjemme, men ikke andre plasser enn hjemme. Han fortalte at han flere ganger har satt seg på tissen sin ved uhell. (Kanskje dette er en god forklaring på hvorfor menn liker å stå?) I tillegg så kommer tissen hans borti porselenet av og til, derfor tisser han kun sittende når han er hjemme... (Også en god forklaring) Prøv å se problemet litt fra menns side også, ikke greit med en virrende tass som lurer seg både under skinkene og borti den skitne dokanten Anonymous poster hash: 2eab8...dba Så han må sitte hjemme fordi hans kone tvinger han til det?Anonymous poster hash: ff7ef...75c Hvis du bruker bare litt velvilje når du leser så tror jeg nok heller at hun sier at han sitter hjemme fordi der er det rent fra før... Når det gjelder disse uhellene med å sette seg på penis og at den kommer borti porselenet: holder han ikke penis mens han tisser, også når han sitter? Min man holder penis forsiktig på plass mens han sitter å tisser, nettopp for å unngå å komme borti porselenet (ja, det hender jeg er på badet sammen med han, feks når vi skal legge oss og begge skal tisse og pusse tenner). Ellers er det en viktig grunn for at menn hovedsakelig bør sitte å tisse fremfor å stå: faren for at resturin skal forårsake betennelse i urinveiene feks. Anonymous poster hash: db6d7...c9f Nei, han holder ikke tissen mens han sitter å tisser, i vertfall ikke som jeg har registrert. Han kniper sammen lårene slik den ikke skal sprette opp. (Hvis det er mulig ? ) Anonymous poster hash: 2eab8...dba
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #21 Skrevet 15. november 2014 Mannen min sitter og tisser når han er hjemme, men ikke andre plasser enn hjemme. Han fortalte at han flere ganger har satt seg på tissen sin ved uhell. (Kanskje dette er en god forklaring på hvorfor menn liker å stå?) I tillegg så kommer tissen hans borti porselenet av og til, derfor tisser han kun sittende når han er hjemme... (Også en god forklaring) Prøv å se problemet litt fra menns side også, ikke greit med en virrende tass som lurer seg både under skinkene og borti den skitne dokanten Anonymous poster hash: 2eab8...dba Så han må sitte hjemme fordi hans kone tvinger han til det?Anonymous poster hash: ff7ef...75c Hvis du bruker bare litt velvilje når du leser så tror jeg nok heller at hun sier at han sitter hjemme fordi der er det rent fra før... Når det gjelder disse uhellene med å sette seg på penis og at den kommer borti porselenet: holder han ikke penis mens han tisser, også når han sitter? Min man holder penis forsiktig på plass mens han sitter å tisser, nettopp for å unngå å komme borti porselenet (ja, det hender jeg er på badet sammen med han, feks når vi skal legge oss og begge skal tisse og pusse tenner). Ellers er det en viktig grunn for at menn hovedsakelig bør sitte å tisse fremfor å stå: faren for at resturin skal forårsake betennelse i urinveiene feks. Anonymous poster hash: db6d7...c9f Nei, han holder ikke tissen mens han sitter å tisser, i vertfall ikke som jeg har registrert. Han kniper sammen lårene slik den ikke skal sprette opp. (Hvis det er mulig ? ) Anonymous poster hash: 2eab8...dba Min bruker altså de tre fingrene i midten på hånden og holder forsiktig oppe ved penisskaftet og liksom dytter den litt ned, samtidig som ham bøyer seg litt fremover. Ser ut til å fungere helt utmerket. (Herregud! Kan ikke tro st jeg sitter å skriver dette på forum! 😂😂😂) Anonymous poster hash: db6d7...c9f
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #22 Skrevet 15. november 2014 Menn må gjerne stå i motsatt ende av badet og sikte på skåla for alt jeg bryr meg, bare de vasker etter seg. Gutta mine lærer å sitte, av hensyn til andre og sin egen helse HI Anonymous poster hash: 20092...7dc
Tjofsen Skrevet 15. november 2014 #23 Skrevet 15. november 2014 Hva med å si det rett ut til svigerfar? "Sitt når du skal på do, ellers får du vaske etter deg!" Hvis han fremdeles ikke vil sitte, ville jeg tatt han med på badet etter han hadde griset det ned og vist han det, for deretter å ha gitt han såpe og klut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå