Mamma_til_2 Skrevet 15. november 2014 #1 Skrevet 15. november 2014 Har ett stakkars hus som det bor en stakkars familie i ( min) som skriker etter og bli vasket og stellt, jeg pleier vanligvis og vaske hyppig minst en gang i uken, men pga div så er ikke dette blitt gjort, har luftet støvsugeren men nå må vaskekost, skrubb, Ajax, mopp og dorens frem
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. november 2014 #2 Skrevet 15. november 2014 (endret) Såå tidlig? Så flink du er! Jeg har ikke stått opp enda.. Jeg har vært ute med valpen i morges, men ingen som var våkne. Fikk derfor krype under dyna igjen Må få legge til at mannen har stått opp altså Endret 15. november 2014 av moota m storesøster&lillebror
ms.Pond Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 (endret) Si ifra om du ønsker mer vaskejobb! Her har særlig gulvvasken blitt satt på vent i påvente av et mer samarbeidsvillig bekken. Men det ser ikke lovende ut. Endret 16. november 2014 av ms.Pond
bIomstre Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Jeg har også vært flink i dag! Bare synd det ikke var mitt hus... Nei, får vente te freddan.
Mamma_til_2 Skrevet 16. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2014 Husvasken på lørdag var bortkastet måtte støvsuge og rydde til kvelden, men da sa jeg fra at om ikke de 3 jeg deler hus med skerper seg så slutter jeg 😊 hmmmmm tro hvor lenge det holder 😊 Selvfølgelig ms.pond jeg kan vaske hos deg, det er ikke noe problem syns det er morsomme hos andre enn meg selv 😊
ms.Pond Skrevet 17. november 2014 #6 Skrevet 17. november 2014 Bra du sier ifra Måtte fram med pekefingeren i helga selv etter at junior hadde spist kjeks til barnetv, og det så ut som om han bare hadde smulet de opp og strødd de utover hele stua, oppi sofaen og over alt. Men han hadde merkelig nok fått noen ned i magen og. Heldigvis kom supermannen til unnsetning med støvsugeren Rart med det, klær, kjøkken, rydding og sånne ting er helt ok, det er ting som synes. Men gulvvask er bare ork, og litt ekstra nå om dagen. Heldigvis har jeg en mann som er godt oppdratt og gjerne tar gulvene Så du skal få slippe, Mamma_til_2 Bare nå siste tiden at alt har vært litt ekstra tungt hjemme, syk mann og ekstremt gravid fru. Det merkes at man mister sola
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå