Gå til innhold

Føler meg ikke ferdig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har to barn (7,9) fra tidligere ekteskap, jeg har ett (14). Sammen har vi en gutt på 4.

Jeg føler at jeg ikke er ferdig med egne barn.. Har aldri sett for meg at jeg kun skal ha to egne barn, iallefall 3 eller 4.

Stebarna mine er helt topp, har hatt de 50 % hos oss siden de var 1 og 3 år så jeg føler de er veldig inkludert som 'felles' barn. Men så sniker den følelsen inn på meg av å ikke ha tre egne barn..

Noen som har erfaring med lignende situasjon? Hva gjorde dere?

Hus, bil og økonomi er ikke et tema for alt dette er på plass fra før.

Rådvill...

Anonymous poster hash: 86dfa...65f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, syns du skal være fornøyd med de du har.

Tenk på de som ikke har det og gjør alt for å få minst ett barn?

Anonymous poster hash: a0dc5...f3e

Skrevet

Skal det liksom være en grunn til å la være å få flere barn? Høres helt ulogisk ut...

Anonymous poster hash: cc930...0d3

Skrevet

Så hvis du bor i en leilighet, men vil kjøpe deg hus så gjør du det ikke av sympati for de som ikke har mulighet til å bo i annet enn leilighet?

Jeg tenker ikke på at andre ikke kan få barn nå, jeg vurderer om jeg skal gå for et barn til...

Anonymous poster hash: 86dfa...65f

Skrevet

Hm, syns du skal være fornøyd med de du har.Tenk på de som ikke har det og gjør alt for å få minst ett barn?Anonymous poster hash: a0dc5...f3e

Skal det liksom være en grunn til å la være å få flere barn? Høres helt ulogisk ut... Anonymous poster hash: cc930...0d3

Nei, men man skal være takknemlig.

Hva man ikke skal klage på idag, det er helt utrolig!

Skrevet

Tenk på de som ikke har det og gjør alt for å få minst ett barn?Anonymous poster hash: a0dc5...f3e

Så hvis du bor i en leilighet, men vil kjøpe deg hus så gjør du det ikke av sympati for de som ikke har mulighet til å bo i annet enn leilighet?

Jeg tenker ikke på at andre ikke kan få barn nå, jeg vurderer om jeg skal gå for et barn til...Anonymous poster hash: 86dfa...65f

Ta deg en pils du!

Skrevet

Kjør på! Vil både du og mannen ha et barn til, så får dere det. 

Anonymous poster hash: 08d43...852
Skrevet

Hm, syns du skal være fornøyd med de du har.Tenk på de som ikke har det og gjør alt for å få minst ett barn?Anonymous poster hash: a0dc5...f3e

Skal det liksom være en grunn til å la være å få flere barn? Høres helt ulogisk ut... Anonymous poster hash: cc930...0d3

Nei, men man skal være takknemlig.

Hva man ikke skal klage på idag, det er helt utrolig!

Hun klager da ikke, hun grubler på om hun skal få et barn til eller ikke! Det betyr ikke at hun ikke er takknemlig.

Selv har jeg ett barn og kan ikke få flere, og jeg er også takknemlig. Og evner likevel å ha forståelse for dillemmaet til HI. Jeg tror at hvis begge har lyst på et barn til, og har plass, kapasitet, råd osv, så hadde jeg gjort det.

Anonymous poster hash: cc930...0d3

Skrevet

Tenk på de som ikke har det og gjør alt for å få minst ett barn?Anonymous poster hash: a0dc5...f3e

Jeg tenker ikke på at andre ikke kan få barn nå, jeg vurderer om jeg skal gå for et barn til...Anonymous poster hash: 86dfa...65f

Ta deg en pils du!

😂😂😂 mye rare folk......

Anonymous poster hash: 4605b...089

Skrevet

Jeg er i ca samme situasjon som deg, og er gravid med nr.3 ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...