Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Hei! Jeg trenger litt råd og tips..Det ble en helomvending for meg og jobb for noen mnd siden.Jeg søkte masse jobber og det eneste jeg fikk var ringevikar i barnehage.Jeg har nå også dagpenger. Vi tenker litt på nr to.Vi vil ikke la derfrå for lenge i mellom og jeg lurer da på..jeg kan fint bli gravid som ringevikar,eller vil de ta meg av lista?Vil også dagpenger telle som inntekt ift svangerskapspenger og beregning..Jeg er redd jeg må finne meg noe fast før vi prøver på nr to.. Noen som har vært i samme situasjon? Anonymous poster hash: a8aba...8b2
skjotta Skrevet 15. november 2014 #2 Skrevet 15. november 2014 Vi har en veldig gravid Ringevikar i barnehagen der jeg jobber. Vi bruker henne mye så lenge hun møter opp, men fordi muligheten for at hun blir sykemeldt er så stor får hun ikke lange oppdrag. Dyrt for oss om vi må lønne 3 personer for 1 vakt...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #3 Skrevet 15. november 2014 Hvis du klarer å jobbe når du er gravid, så er det jo bare å peise på. Jeg blir dessverre halvveis invalid når jeg er gravid (bekkenet), så jeg utsetter prøvinga til jeg har fått meg fast jobb. Hilsen en annen ringevikar i bhg Anonymous poster hash: ae224...852
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Hvis jeg har svangerskap som sist, så kan jeg jobbe helt ut Men, teller dagpenger som inntekt?Altså i forhold til svangerskapspenger? Anonymous poster hash: 34fe0...4fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå