Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Kjønnet mitt lukter gjennom enkelte bukser, jeg er normalt renslig, og jeg har ingen sykdommer, bruker ikke medisiner heller. Flere med underliv som lukter veldig mye? Anonymous poster hash: 2ffe2...dd5
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Urin? Anonymous poster hash: 76a3e...85e
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Ja, jeg sliter med det samme! Jeg mistenker jeg lekker noen dråper urin rett og slett.... Om jeg sitter ett par minutter etter jeg har tisset, så kommer det noen få dråper til, lurer på om de sniker seg ut når jeg ikke tar meg tid til å få ut ALT..... Anonymous poster hash: cf0ec...32b
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #4 Skrevet 14. november 2014 Det lukter litt søtlig... det er urin... ja, litt surt søtt.... Anonymous poster hash: cf0ec...32b
Astrum Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 Kjønnet mitt lukter gjennom enkelte bukser, jeg er normalt renslig, og jeg har ingen sykdommer, bruker ikke medisiner heller. Flere med underliv som lukter veldig mye? Anonymous poster hash: 2ffe2...dd5 Vet ikke hva det lukter, men det er ikke utelukket at dette kan dreie seg om bakteriell vaginose dersom du har utflod; en tilstand der det er ubalanse mellom bakterietypene i skjeden (mangel på melkesyrebakterier, og for høyt antall anaerobe bakterier). Dette har ingenting med renslighet å gjøre. Dette kan i så fall bekreftes gjennom pH-måling, mikroskopi og såkalt luktetest. Behandlingen er antibiotika.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Har det kun slik hvis det er varmt og jeg har mensen. Anonymous poster hash: 67e87...334
Honningbien1991 Skrevet 16. november 2014 #7 Skrevet 16. november 2014 Jeg har hatt baktriell vagnose mange ganger. Det stinker fjøs!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #8 Skrevet 17. november 2014 Jeg har hatt baktriell vagnose mange ganger. Det stinker fjøs! Hahahah Unnskyld at jeg ler, men den sammenligningen var flott Anonymous poster hash: bbbd0...3fc
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #9 Skrevet 17. november 2014 Hva gjør man om man har bakteriell vaginose da? Hvordna får man diagnosen? Anonymous poster hash: cf0ec...32b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå