Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Jeg sklei for ca 3 uker siden på vått gulv og tok meg for med armen. Fikk da økende vondt litt over håndleddet utover den dagen og hadde skikkelig vondt de neste dagene. Jeg klarte da ikke å vri om nøkkelen i tenningslåsen i bilen osv. Dette var en fredag, så jeg valgte å se det an over helga. Da begynte jeg å bli mye bedre. Selv om jeg fortsatt hadde/har en hevelse av noe slag akkurat der. Men siden smerten forsvant, tenkte jeg ikke så mye mer over det. I går begynte jeg imidlertid å få vondt igjen og det har bare økt på i dag. Nå er det nesten like vondt som for 3 uker siden. Hevelsen er der fortsatt og det kjennes litt rart ut inni der. Som om noe ikke er helt som det skal. Det er tydelig forskjell til tilsvarende sted på andre arm. Men det gjør ikke egentlig vondt å ta eller presse på stedene som er "rare". Er det mulig at jeg kan ha fått et lite brudd allikevel eller hva kan ha skjedd? Jeg bør vel bestille en legetime til uka for å få tatt et bilde. Men er redd jeg overreagerer.... Anonymous poster hash: 820a0...2a5
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #2 Skrevet 15. november 2014 Dytter litt. Anonymous poster hash: 820a0...2a5
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 Du bør i hvert fall sjekke det, hi.. Jeg ble taklet på håndballbanen, to stive armer i hofta og jeg gikk rett i bakken. Tok meg for i det jeg landet og fikk kjempevondt i håndleddet. Men det var bare 10 min igjen av kampen så jeg spilte ferdig. Utover kvelden ble smertene verre og jeg stakk innom legevakta. Egentlig bare for å få hjelp til å binde opp håndleddet, men kom ut med gips og armen i fatle Hadde brudd i håndleddet, men selv trodde jeg ikke det var brukket fordi jeg klarte jo å bruke hånda selv om den var litt vondt. Så JEG råder deg til å be om røntgen.. Lykke til Anonymous poster hash: d6bee...32b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå