Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Var hos ny frisør sist, men i samme salong jeg pleier bruke. Jeg er ikke fornøyd i det hele tatt, var finere på håret før jeg gikk dit til tross for masse ettervekst. Jeg er så misfornøyd at jeg vurderer ny time. Men kan jeg klage? Gå til samme og si jeg ikke er fornøyd og få litt billigere korreksjon? Er det lov? Gjør folk det? Flaut? Synd å måtte ut med 1000 kr for å rette noens dårlige jobb. Har aldri vært misfornøyd før. Anonymous poster hash: 5d376...26d
Mie93 Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Når jeg går til frisøren pleier de alltid å si ifra at dersom jeg ikke er fornøyd så må jeg komme tilbake, så skal de fikse på det :-) Vil ikke tro det er noe problem å gjøre det hos din frisør heller ^^ Skjønner at det ikke er så gøy å gå å klage, men hva om du ringer på forhånd å får en time hvor vedkommende ikke er på jobb? :-)
valkyrien Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor du gikk misfornøyd derfra? Ville jo fått vedkommende til å fikse det da i stedet for å komme tilbakeå klage.
BellaSuz Skrevet 14. november 2014 #4 Skrevet 14. november 2014 Ikke la det gå lang tid, gå tilbake i morgen eller på mandag og klag.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #5 Skrevet 14. november 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor du gikk misfornøyd derfra? Ville jo fått vedkommende til å fikse det da i stedet for å komme tilbakeå klage. Jeg har krøller og det er ingen frisør som greier fikse meg på håret. De fleste tetter det også for å klippe rett. Derfor ser jeg ikke h ordan jeg blir på min måte før jeg har dusjet og ordnet meg selv. Nå har jeg vært på ferie i 14 dager etter klippen og hatet håret mitt. Måtte klippe meg før jeg dro derfor jeg måtte ta hun som var ledig. Hun tilbød meg ikke å komme igjen om ikke fornøyd. Anonymous poster hash: 5d376...26d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå