Gå til innhold

Ang bemanning i bhg. Hvis du hadde kunne bestemt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange barn pr voksen hadde det da vært?

Anonymous poster hash: 65d9b...972
Videoannonse
Annonse
Skrevet

0-3: 2 barn pr voksne

3-6: 3-4 barn pr voksen

Anonymous poster hash: 4102c...cf0
Skrevet

Jeg synes 3 barn under 3 år er passe, ser for meg at det fort blir litt for mange kokker ellers. Men det burde vært reelt at det var såpass mange hele tiden, altså kanskje en voksen ekstra for å dekke opp for møter, pauser osv.

Over 3 år, kanskje 5 hvis de er noenlunde jevnt fordelt fra 3 til 6 år. Det er jo litt forskjell på det og om de fleste akkurat har fylt 3 og fortsatt bruker bleie og må ha mye hjelp f.eks.

Anonymous poster hash: 8da59...e94
Skrevet

Synes det er helt greit som det er nå jeg.

På avdelingen til jenta mi (3-6 åringer) er de 18 barn og 4 voksne. Blir ikke noe greit om det er altfor mange voksne heller.

Anonymous poster hash: 853e0...326

Skrevet

Synes det er helt greit som det er nå jeg.

På avdelingen til jenta mi (3-6 åringer) er de 18 barn og 4 voksne. Blir ikke noe greit om det er altfor mange voksne heller.

Anonymous poster hash: 853e0...326

18 barn og 4 voksne er en over normen, altså mye bedre bemannet enn "normalt"

Skrevet

0-3: 2 barn per voksen

4-5: 3 barn per voksen

Anonymous poster hash: fa7c2...516

Skrevet

Perfekte småbarnsavdeling: 4 voksne og 10 barn. Perfekte storbarnsavdeling: 4 voksne og 16 barn. Synes det er helt vilt slik som det er idag, spesielt med tanke på at det kanskje bare er 2 timer med alle voksne på avdelingen samtidig.. Hvem ville dratt på tur med 6 barn på 3 år alene liksom? Og enhver ville jo blitt sliten av å ha eneansvar for 3,5 (lol) 1 åringer alene..

Skrevet

0-3: 2 barn pr voksne

3-6: 3-4 barn pr voksen

Anonymous poster hash: 4102c...cf0

0-3, 2 barn pr voksen?

Har du tenkt på at det blir veldig i overkant? På en avdeling med feks 14 barn, hadde det da vært 7 voksne.

For all del... Du har rett til din mening, men 7 (!) voksne. De ville gått oppå hverandre!

Jeg er nå på en gruppe med 26 5åringer. Vi er 4 voksne. Jeg føler i grunnen at vi er nok når vi er alle 4. Problemet er jo at vi aldri er det. (Noen har tidligvakt, andre sen-, møter, planlegging, lage til trailer osv osv).

Men de 2 min i løpet av en dag hvor vi faktisk er 4, er det helt kurant med 6,5 pr voksen.

Syns i grunnen 3 - 3,5 små er ok pr voksen. Men her igjen - dersom alle 4 hadde vært til stede alltid samtidig.

Anonymous poster hash: 8b7a2...3e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...