Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Har urinveisinfeksjon. Er visst tre ting de måler i urinen når man har dette, 2 av de tingene var bedre i dag enn i går, men i dag var det noe som het nitritt tror jeg i tillegg...... Fikk noe antibiotika, men vil helst ikke ta det pga dårlig erfaring tidligere med amming og antibiotika...:-S Legen mente jeg kunne prøve å la være, men skulle ikke være farlig med medisin, MEN...... kan ikke UVI bli til nyrebekkenbetennelse uten behandling??? Anonymous poster hash: 60e22...8fd
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Selv med utslag på nitritt behandles ikke uvi der jeg jobber, så fremt ikke andre symptomer tilstede, f.eks. Svie ved vannlating, hyppig vannlating, feber... Anonymous poster hash: c07b7...c9f
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 har svie......men ikke feber Anonymous poster hash: 60e22...8fd
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #4 Skrevet 14. november 2014 Jeg har hatt uvi flere ganger og aldri vært hos lege med det, det har alltid gått over av seg selv. Selv den gangen jeg "tisset blod" gikk det over i løpet av noen dager. Skjønner ikke at jeg ikke dro til legen den gangen, for det var veldig vondt og det så virkelig ut som det var rent blod jeg tisset, men det gikk over... Drikk masse vann, da skyller du systemet. Anonymous poster hash: 34fc8...9d4
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #5 Skrevet 14. november 2014 Datteren min har noen ganger hatt uvi uten noe særlig symptomer. Ene gangen utviklet det seg til nyrenekkenbetennelse, og det unner jeg virkelig ingen. Hun hadde enorme smerter. Hun har vanligvis panikk for nåler/sprøyter, men hun hadde så vondt at hun ikke enset at de la inn veneflon. Så ta medisinen din du. Anonymous poster hash: 14ea6...de5
Von Hertelhofen Skrevet 14. november 2014 #6 Skrevet 14. november 2014 Vel, du har jo ett immunsystem... Så hvis symptomene ikke er altfor plagsomme så ville jeg ventet med antibiotika.
Isola&Lille+julegave Skrevet 15. november 2014 #7 Skrevet 15. november 2014 Jeg har hatt mye uvi! Det er viktig at du starter behandling, da det kan utvikle seg til noe langt verre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå