Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Hun la ut et innlegg der hun forklarer at barna ikke vil sitte rolig å spise middag. Så de løper rundt og stopper innom bordet i ny og ne for å få en gaffel stappet i kjeften. De sitter under bordet å spiser eller hvor som helst. Og hun fikk INGEN negative kommentarer! Alle bare "Yes, vi kan gjøre som vi vil". Og helt seriøst, så er jeg helt sjokka! Det går ikke an at unger ikke skal klare å sitte stille å spise middag ved bordet. Hvordan skal unger bli som voksne hvis det er DE som får velge hvordan ting skal Gjøres allerede fra de er små? Og hvordan i all verden har noen for seg at det her er en bra ting?? Er jeg helt på jordet? Er det greit at ungene gjør hva de vil når det er middag? Anonymous poster hash: 0e81f...0c4
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Whatever. De spiser jo ikke, så hun er desp. Slått deg at hun mulig legger på og for bloggene del? Anonymous poster hash: ab70b...313
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Nei jeg synes ikke det er greit. Vi har det generelt veldig fritt hjemme hos oss, og jeg har ofte dårlig samvittighet for at vi er litt slappe med grensesetting, men når jeg leser om den dama der så føler jeg at vi egentlig er ganske flinke. Kanskje det er derfor hun får så mye positive kommentarer også, fordi hun blir en slags motvekt som hjelper på folks samvittighet? Anonymous poster hash: a553d...4e9
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #4 Skrevet 14. november 2014 Whatever. De spiser jo ikke, så hun er desp. Slått deg at hun mulig legger på og for bloggene del? Anonymous poster hash: ab70b...313 De dør ikke av å skippe middag heller. Jeg hadde heller bare lagt dem på tom mage. Er man sulten spiser man. Anonymous poster hash: 9a61e...7b7
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #5 Skrevet 14. november 2014 Når det er mat så sitter vi pent ved bordet og spiser. Kall meg gjerne streng og gammeldags. Sitter av og til og koser oss med mat foran Tv'n.Mest i helgene. Men man skal likevel sitte ordentlig og spise. Synes også selv det er hyggelig å sitte sammen med poden og snakke om hvordan dagen har vært i barnehagen og lignende når vi spiser middag. Ser de som har hatt barn løpende rundt for så å ha en pitstop ved matbordet innimellom fra barna har lært å gå, de sliter skikkelig med å få barna til å sitte ved bordet fra 4-5 års alderen. Også klager de på at barna får i seg så lite mat. Matro er noe jeg har lært fra barnsben av. Anonymous poster hash: 057b0...c37
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #6 Skrevet 14. november 2014 Nå har jeg ikke lest bloggen, og har ikke tenkt til det heller. Men sånn på generell basis så vil jeg at ungene sitter pent ved bordet og spiser. Men så nevnes det her at ungene hennes spiser dårlig og da har hun all min sympati. Mitt barn spiste utrolig dårlig en periode og jeg hadde vært kjempeglad om barnet mitt spiste noe som helst, hvor som helst. Så hvis det er spisevegring som er årsaken, så skjønner jeg henne og støtter henne 100 %. Så får man heller predikere om bordskikk ved en senere anledning, når barnet har spist seg opp litt. Anonymous poster hash: 162af...e20
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #7 Skrevet 14. november 2014 Vi har det litt sånn med eldste nå 😵 etter vi tok av bøylen på tripp trapp stolen har hun hatt vanskelig for å sitte i ro ved bordet. hun har aldri vært noe middagsmenneske, og den perioden vi var veldig strenge ble hele middagen til krangling og noe negativt, og da spiste hun hvertfall ikke. Så hun får gå litt til og fra, og jeg innrømmer også at jeg mater henne litt innimellom, for å få i henne middag og for å få ho til å smake nye ting. Men vi jobber stadig med saken da, for jeg syns det er en uting selv. Og det har blitt bedre enn det var! 😊 Og nei, slettes ikke alle unger spiser når de er sultne! Meg inkludert når jeg car barn.. Anonymous poster hash: 35cd8...0f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå