Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Er det normalt? 27 uker på vei, hadde regelmessige vonde tak i dag tidlig i ca 20 min, men de ga seg. Ut over dagen har jeg hatt et par lignende kynnere, de kommer gjerne når jeg strammer magemusklene, f.eks når jeg reiser meg eller har bøyd meg. Er det vanlig at det blir sånn? Kynnere har jeg hatt hele veien, men de har ikke vært vonde. Disse kniper hele veien rundt magen og til korsryggen. Har ikke kjent noe sånt før, så jeg blir litt bekymret. Kjenner masse liv da, så babyen virker som om det går bra med. Håper bare det er jeg som overreagerer her. Noen andre som har hatt lignende erfaringer? Anonymous poster hash: a3529...ee8
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Du hadde en tråd om dette tidligere i dag hvor alle anbefalte deg å ta kontakt med føden, har du gjort det? Hvis ikke syns jeg du bør gjøre det med en gang, de er ekspertene og vet hvilke spørsmål de skal spørre deg for å vite om det er noe som bør sjekkes eller ikke. Jeg var i uke 37 da kynnerene i perioder kom regelmessig, da var jeg andregangsfødende. Babyen kom ca til terminen og de regelmessige kynnerene var definitivt kroppens forberedelser til fødsel. Mer vonde enn kun ubehagelige fordi hele magen ble stram, ble de først de siste dagene før terminen. Ta kontakt med føden og spør ekspertene! Anonymous poster hash: d3dda...438
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Det trenger ikke være noe annet enn kynnere, men ring føden! De er der for slike tilfeller som dette! Anonymous poster hash: 9f45f...5d8
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #4 Skrevet 14. november 2014 Takk for svar! Jeg lagde en ny tråd nå fordi jeg ikke fant igjen den andre så jeg har ikke fått lest svarene. Litt ny og dum Skal ringe føden! Takk for tålmodigheten Anonymous poster hash: a3529...ee8
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #5 Skrevet 14. november 2014 Gikk ut fra at du hadde lest svarene i den andre tråden. Når du ikke fant den igjen, skjønner jeg at du spør på nytt, da var det ikke meningen å være så streng Håper du har ringt nå! Hva sa de på føden? Anonymous poster hash: d3dda...438
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå