Gå til innhold

Rekker vi fristen da for bhg plass? Hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har eggløsning om en liten uke og vurderer om vi skal prøve igjen. Vi ville helst treffe innenfor bhg fristen men har lyst å få søsken til 4åringen 😄

Anonymous poster hash: a6ff3...c2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom dere skal planlegge alt perfekt så kommer dere aldri i mål med noe.

Anonymous poster hash: 330b3...252

Skrevet

Jeg vet ikke, du får sjekke på en terminkalulator :)

Men synes det er helt tragisk at man må planlegge barn ut fra barnehageåret. Synes man burde være trygg på at barn får plass fra for eksempel ett år. Akkurat som jeg skulle ønske alle eldre som ønsket det skulle være sikret sykehjemsplass og enerom.

Anonymous poster hash: a7712...7d8

Skrevet

Tror jeg regna ut at befruktning bør skje innen 22.nov for å være sikker. Da har jeg regnet ut termin 14 dager før 1.sept i tilfelle å gå over termin.

Anonymous poster hash: 8d393...723

Skrevet

Jeg skal ha innsetting av egg om halvannen uke, fryseforsøk. Får da termin 17.August om jeg blir gravid. Jeg tenker ikke på bhg fristen, så klart en fordel dersom man havner innenfor, men etter å ha prøvd i 2,5 år så er det det siste jeg tenker på. Ting har en tendens til å ordne seg likevel:) Jeg står kanskje uten jobb i februar, men jeg stopper ikke av den grunn!

Anonymous poster hash: 10b78...4b7
Skrevet

Termin 31.08 med syklus på 28 dager, unnfangelse ca 5.12. Dette var meg i 2009. Fødte 01.09.10, rakk det ikke :P

Anonymous poster hash: e1fe6...a80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...