Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Hei. Hadde en kirurgisk abort for en uke siden,sluttet og blø for 2 dager siden, hvor lenge må jeg vente med samleie? Glemte å spørre... Anonymous poster hash: 5d828...ed1
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Tror du er "good to go" nå? Har du ordnet prevansjon? Anonymous poster hash: d4e99...89a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Klør i "gøtta" skjønner jeg? Sørg for prevensjon først du, så slipper ei ny uløkke! Anonymous poster hash: f5488...d80
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #4 Skrevet 14. november 2014 Dere kan bare svare på det jeg sporte om.. kunne det falt dere inn at det ikke var frivillig????? Fosteret var veldig etterlengtet, håper på ny spire😢 Anonymous poster hash: 5d828...ed1
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #5 Skrevet 14. november 2014 Dere kan bare svare på det jeg sporte om.. kunne det falt dere inn at det ikke var frivillig????? Fosteret var veldig etterlengtet, håper på ny spire😢 Anonymous poster hash: 5d828...ed1 Så dumt 😔 Jeg ble gravid på hormonspiral, så jeg tenker automatisk ufrivillig graviditet når jeg høre abort. Men tror det er til å kjøre på altså 😉 Lykke til! ❤️ Anonymous poster hash: d4e99...89a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #6 Skrevet 14. november 2014 For noen teite konklusjoner de kommer med over her! Hi: trist å lese om at du mistet spiren din, opplevde dessverre det samme selv tidligere i år jeg ventet vel ca 14 dager etter at blødningen var stoppet, men det var mest fordi jeg ikke var klar for samleie før det! Det skal jo være trygt så lenge man er sikker på at blødningen har avtatt, men personlig ville jeg ventet minimum 14 dager! Lykke til Anonymous poster hash: ea8fd...d5a
Mamma_til_2 Skrevet 14. november 2014 #7 Skrevet 14. november 2014 Er du sluttet og blø og føler deg klar så prøv men Vær forsiktig mulig dere bør bruke kondom siden det kan Være fare for infeksjon enda.😀 håper spiren sitter nestegang
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #8 Skrevet 14. november 2014 Vi som jobber på gynekologisk avdeling anbefaler at "så lenge det kommer ting UT, så skal det ingenting INN" .... Inn = Penis, tampong, bad etc. Dette vil si at sålenge du ikke blør så er det greit, men ville anbefale deg å bruke kondom for å unngå en evt infeksjon :-) Anonymous poster hash: 768c4...21c
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #9 Skrevet 14. november 2014 Tusen takk for svar,venter 1 uke til☺ Anonymous poster hash: 5d828...ed1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå