Gå til innhold

Frustrert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer skulle legge barnet vårt, og etter 30 min kommer han ut og sier at det ikke går, at han bare  vil ha mamman sin. Det er vanligvis jeg som legger, og det kan noen ganger ta lang tid. Jeg mistenkte at samboer kom til å gi opp, men hadde et håp om å få litt avlastning i kveld! Men selv om vi flere ganger har snakket om, og vært enige om, at vi må være konsekvente ved legging, så gjør han det stikk motsatte! Hver gang.... Han ble også sur over reaksjonen min, jeg skulle liksom være glad for at barnet ville at jeg skulle være med på legging. Ja, jeg synes det er koselig å legge barnet vårt, men synes det er feil at jeg hele tiden må være tilgjengelig for å overta i tilfelle det ikke skal gå når han gjør det....

Anonymous poster hash: 7f4c3...ad5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gi deg, be mannen skjerpe seg - la han gjerne gjøre det på sin måte og finne ut av det selv... :glare: Jeg ga meg, og her er det fortsatt jeg som legger, fire år etterpå :tristbla:

Anonymous poster hash: 9b54b...666
Skrevet

Ikke gi deg, be mannen skjerpe seg - la han gjerne gjøre det på sin måte og finne ut av det selv... :glare: Jeg ga meg, og her er det fortsatt jeg som legger, fire år etterpå :tristbla:

Jeg spurte hva han hadde gjort hvis jeg ikke hadde vært her, kanskje på jobb, og da svaret han at da måtte han bare få det til. Men når jeg var her så måtte jo sønnen vår få lov til å være med mamma... Snakk om å spille på morsfølelsen og samvittigheten... Barnet er 18 måneder, og begynner å bli veldig bevisst på hvordan han skal få viljen sin. Så det er eksta dumt å gi etter nå! Han lærer bare at så lenge han holder ut lenge nok vil pappa gi etter... :(

Skrevet

Jeg spurte hva han hadde gjort hvis jeg ikke hadde vært her, kanskje på jobb, og da svaret han at da måtte han bare få det til. Men når jeg var her så måtte jo sønnen vår få lov til å være med mamma... Snakk om å spille på morsfølelsen og samvittigheten... Barnet er 18 måneder, og begynner å bli veldig bevisst på hvordan han skal få viljen sin. Så det er eksta dumt å gi etter nå! Han lærer bare at så lenge han holder ut lenge nok vil pappa gi etter... :(

Ta deg en gå-tur i nærområdet - gratis trening + egentid ;)

Skrevet

Du går ut en tur når pappaen legger. 

Anonymous poster hash: 6a6d4...e46
Skrevet

Skal gå ut neste gang! Men nå er jeg syk, så får holde meg inne :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...