Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Ja.. hvor skal jeg begynne? For 6 år siden fikk jeg påvist syster på eggstokkene mine. Gynekologen var usikker på om jeg hadde pcos ettersom jeg ikke hadde andre symptomer på det og hormonprøvene mine var normale. Jeg hadde sjeldent eggløsning og lange sykluser. Tok laparaskopi og fikk påvist tett eggleder på venstre side. Det ble borret 12 hull i hver eggstokk slik at eggene skulle slippe lettere ut. Etter operasjonen fikk jeg helt regelmessig syklus. (27-31 dager) med eggløsning hver mnd. (tempet) Har fått 2 barn etter dette og syklusen er fremdeles normal. Har aldri kjent noe til eggløsningssmerter før siste fødsel, kun merket det på "slimete utflod" og temp økning. Etter siste fødsel for 2 år siden har jeg kjent når jeg har hatt eggløsning. Men jeg har kun smerter på venstre side HVER eneste mnd i forbindelse med eggløsningen. Begynner å bli litt redd for at drømmen om nr 3 kanskje faller litt i grus når vi skal gå inn for å prøve igjen. Kan man slippe egg kun fra den ene siden? Høyre side har jo tydeligvis fungert tidligere. Veksler det på hvilken side dere kjenner eggløsningen eller er d fler som kun merker d på den ene siden? Anonymous poster hash: 25329...50e
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Det veksler på hvilken side man slipper egg, og det er ingen symmetri i dette...jeg får som regel smerter ved høyre eggstokk, så ofte som 8 av 10 ganger vil jeg tro. Men har fått to barn helt uten problemer, og det er jo ikke nøye hvilken side egget kommer fra, så lenge det kommer det er jo som regel når egget brister ut at man får disse smertene
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Jo i mitt tilfelle vil jeg anta at det har litt å si hvilken eggstokk som slipper egget da egglederen på venstre side er tett og da kommer vel ikke egget fram til sædcellene/livmoren? Anonymous poster hash: 25329...50e
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #4 Skrevet 14. november 2014 Jo i mitt tilfelle vil jeg anta at det har litt å si hvilken eggstokk som slipper egget da egglederen på venstre side er tett og da kommer vel ikke egget fram til sædcellene/livmoren? Anonymous poster hash: 25329...50e Det spiller ingen rolle det. Jeg har bare en eggleder. Den fanger opp egg fra begge sider Selv om du føler smerte bare på en side så betyr nødvendigvis ikke det at det er den siden egget er sluppet fra. Etter jeg fjernet egglederen har jeg vært gravid 7 ganger, som igjen har resultert i 3 barn. Abortene har ingen ting med egglederne å gjøre. Anonymous poster hash: a1e72...f29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå