Gå til innhold

problemstilling: en liten og en stor lysekrone......sue og kjøkken....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett stort kjøkkenbord, 1x2 meter. Med 6 stoler, til daglig. Der henger en fin lysekrone, med 4 lyspærer. På stia har jeg ikke taklampe.

I dag såg jeg en nydelig stoooor lysekrone med 8 pærer. Jeg har så lyst på.

Blur det for dumt å ha lysekrone, sån bling bling lysekrone både på kjøkken og stue....

Blir å se begge fra sofaen og fra spisebordet.

Er det for dumt med ei svær lysekrone over salongbordet?

Anonymous poster hash: b7555...8f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir vel litt rart med to lysekroner hvis man kan se begge samtidig. Ville satset på noe enklere på kjøkkenet.

Anonymous poster hash: 89a26...5fe

Skrevet

Mente at du burde ha noe enklere på stua, hvis du allerede har en på kjøkkenet.

Anonymous poster hash: 89a26...5fe

Skrevet

Ja det er litt der jeg er også.....tenker det blir litt mye med 2. Spørst om jeg får finne noe enklere til stua .....

Men hvilken taklampe ha over salongbordet?

Skrevet

Takk for tilbakemelding.

Skrevet

Jeg ser ikke problemet - 4 og 8 lyspærer er jo ikke så mye, så det høres jo ikke ut som to overdådige lamper?

Anonymous poster hash: 643c9...ba1

Skrevet

Ja det er litt der jeg er også.....tenker det blir litt mye med 2. Spørst om jeg får finne noe enklere til stua .....

Men hvilken taklampe ha over salongbordet?Anonymous poster hash: b7555...8f5

Ingen! Sats heller på belysning fra vegg og flyttbare lamper. Da beholder du muligheten for å ommøblere.

Anonymous poster hash: 5f20e...b59

Skrevet

Men hvilken taklampe ha over salongbordet?Anonymous poster hash: b7555...8f5

Ingen! Sats heller på belysning fra vegg og flyttbare lamper. Da beholder du muligheten for å ommøblere.

Anonymous poster hash: 5f20e...b59

Eller finne en optimal møblering man er fornøyd ned første gang så slipper man ommøblering...

Skrevet

Jeg synes taklampe over salongbord ser rart ut. Ville gått for annen belysning.

Hadde du spurt om kjøkkenet og spisestua så kunne du sikkert hatt to lysekroner, hvis det passer inn i interiøret ellers...

Anonymous poster hash: 25dac...708

Skrevet

Er det over sofabordet du hadde tenkt lysekrone? Der ville jeg ikke hatt hengelampe.... Trodde det spisebord i stuen du mente jeg... (Jeh som var positiv i noen innlegg over)

Skrevet

Jeg har to store prismekroner i samme rom, en over spisestuen, og en over stuebordet i " kjøkkenstua" som vi kaller den. De henger slik at de synes i hvert sitt store vindu utenifra. Det er noe av det jeg synes er aller finest hjemme hos oss - men jeg er ikke veldig opptatt av trender da.

Har veldig klassisk og litt gammeldags/antikk interiør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...