Gå til innhold

Hei

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har havnet i et dilemma, jeg vet ikke hvem som er far til mitt barn :/ Jeg hadde sex med nr 1 samme dag som jeg fikk mensen, så hadde jeg sex nr 2 ca 14 dager etterpå men han fikk ikke utløsning, hvem tror dere kan være faren?

Anonymous poster hash: 37aaa...7f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si, men jeg trur nr to er far selvom han ikke hadde utløsning. Men det blir altså wild guess, for da kan ha hatt eggløsning på tross av at du fikk mensen samme dag.

Anonymous poster hash: c8ff7...dcb

Skrevet

Selvfølgelig er det nr 2 som er far til barnet!

2 uker etter menstruasjon kommer eggløsning. Han kan ha sendt noen "soldater" inn selv om han ikke har hatt utløsning

Anonymous poster hash: 21065...bd2

Skrevet

Aller mest sannsynlig nr 2. En venninne av meg har kun blitt gravid når de har hoppet av i svingen, så ingen utløsning betyr absolutt ikke at han ikke kan ha gjort deg gravid. Med henhold til normal syklus er det derfor mest sannsynlig han. 

Anonymous poster hash: 855ef...5d3
Skrevet

Selvfølgelig er det nr 2 som er far til barnet!

2 uker etter menstruasjon kommer eggløsning. Han kan ha sendt noen "soldater" inn selv om han ikke har hatt utløsningAnonymous poster hash: 21065...bd2

Nå nå, det er ingen selvfølgelighet. Man kan faktisk ha to eggløsninger i løpet av en syklus også.

Anonymous poster hash: c8ff7...dcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...