Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Forholdet til mannen har aldri vært bra, og det blir bare verre og verre. Jeg klarer ikke mer, og går bare og tenker på hvordan jeg skal få sagt det. Er jo ikke bare bare... Er ikke mer å gå på, alt er helt dødt, ingen vits i å prøve terapi eller noe sånt. Jeg blir kvalm av ham, ser bare verdens mest håpløse mann i ham :-S Anonymous poster hash: 24dd2...2b2
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Kan love deg at du kommer til å føle deg 10 kilo lettere så fort den samtalen er tatt !!!!! Tenk så bra du får det etterpå !!! Stå på, Girlpower !!! Anonymous poster hash: 04860...25a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Kan love deg at du kommer til å føle deg 10 kilo lettere så fort den samtalen er tatt !!!!! Tenk så bra du får det etterpå !!! Stå på, Girlpower !!! Anonymous poster hash: 04860...25a Tror det gjelder ham også, han har det jo heller ikke noe særlig. Er åpenlyst at vi holder sammen kun for barnet vårt sin del. Vi har greid å fungere som venner lenge, men nå er vi blitt mer irriterte. Ikke holdbart :-( Anonymous poster hash: 24dd2...2b2
eelis Skrevet 14. november 2014 #4 Skrevet 14. november 2014 Hva med å heller ta en prat om hvordan det går, hva du føler mangler og hva han føler mangler, og så kanskje prøve å finne ut hvordan dere kan finne tilbake til hverandre igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå