Gå til innhold

170 cm, 69 kg ... og klesstørrelse..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke klesstørrelser bruker dere som er ca samme høyde/vekt?

Anonymous poster hash: c0c80...2e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker M/L og 40/42 .

Anonymous poster hash: fd51f...aed

Skrevet

M og stort sett 38.

Anonymous poster hash: fce8c...f5b

Skrevet

M i gensere og topper og som oftest 40 i bukser og skjørt.

Skrevet

Jeg er 3 cm høyere og 1 kg lettere, altså 173 cm og ca 68 kg. Bruker str 36-38/S-M i klær. Jeg er tyngre enn jeg ser ut som at jeg er.

Anonymous poster hash: c0a59...758
Skrevet

Stort sett L/40. Varierer litt med type plagg, har en del M/38 også.

Skrevet

Takk for svar.

Ser at det varierer litt, noe jeg antar er normalt og avhenger av kroppsbygning, muskel m.m.

Selv bruker jeg stort sett str 36/38 eller small (28 i bukser). Føler meg stor og klumpete, men begynner å innse at det kanskje sitter mest mellom ørene.. :-/

HI

Skrevet

jeg er 168 og veier 57-58 kg. Har veid 68 kg (utenom graviditet) tidligere. Da var jeg rett og slett tjukk. Haka gikk i ett med halsen, skikkelig runde armer, store lår og litt ekstra på magen. Legger seg jevnt på meg, men på den tiden hatet jeg å gå ut døra fordi jeg så så fæl ut. Har kastet bilder fra den tida :(

Anonymous poster hash: 40d6d...17d
Skrevet

Jeg er 5 cm lavere og 5 kg lettere. Bruker stort sett m el. 38. Men i bukser/skjørt kan jeg bruke s el 36 og overdeler ganske ofte L.

(veltrent)

Anonymous poster hash: ff902...cb5
Skrevet

Er du veldig spinkel da, nest-siste anonym?

Eller bare vært veldig urent når du har veid mer? Hvilken klesstørrelse brukte du da?

HI

Skrevet

jeg er 170 og veier 59 kilo. Bruker str M , 36-38 og 28 i jeans (utenom Levis som jeg bruker 26)

Anonymous poster hash: f1978...031
Skrevet

Akkurat nå er jeg litt større, men når jeg med mine 174 cm er 69 kg bruker jeg stort sett str 38 eller M. Jeg er ganske rett i fasongen, ingen tydelig midje, smale hofter og liten rumpe (og lange lår i følge min søster ;))

Anonymous poster hash: 85b90...f08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...