FruMille · #1 Posted November 14, 2014 Og jeg er så lettet og glad hadde en MA i sommer og da så vi aldri noe på ul skjermen, så nervene mine var i helspenn før Ul timen! For en rørende opplevelse <3 Må bare dele det her inne siden det er få som vet om graviditeten,hihi Share this post Link to post Share on other sites
Paeonia · #2 Posted November 14, 2014 Er så glad, så glad for deg, FruMille!! Jeg har vært mange ganger innom her og på Mammanett for å sjekke etter rapport fra deg i dag Nyt alt og god helg! Share this post Link to post Share on other sites
FruMille · #3 Posted November 14, 2014 Er så glad, så glad for deg, FruMille!! Jeg har vært mange ganger innom her og på Mammanett for å sjekke etter rapport fra deg i dag Nyt alt og god helg! du er så søt paeonia <3 det er vel fortjent etter det vi har gått igjennom god helg til deg også snuppa <3 Share this post Link to post Share on other sites
Dr Mcstuffins · #4 Posted November 16, 2014 Så herlig at alt sto bra til! Ingenting som er bedre enn det Share this post Link to post Share on other sites
Frufluffy · #5 Posted November 16, 2014 Så fantastisk! Gratulerer ❤️ Share this post Link to post Share on other sites
FruMille · #6 Posted November 18, 2014 Tusen takk selv om at det bare er en liten knøtt Forløpig så betyr jo det så uendelig mye <3 Share this post Link to post Share on other sites