ms.Pond Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 (endret) Det er bryllupsplanlegging over en lav sko om dagen. Vel, de store detaljene i alle fall, bryllupet skal ikke stå før om en stund (heldigvis, siden jeg ser ut som en hvalross). Men nå sitter jeg og ser på antrekk, selvsagt, og har fått en fiks idé om at det kunne ha vært veldig stilig med litt gammeldagsaktige antrekk til brud og brudgom. Eller? Det er også en sjanse for at hormonene spiller meg et puss, derfor setter jeg pris på innspill før jeg låser meg helt fast på ideen Tenker litt sånn stil som det her: http://www.gentlemansemporium.com/store/vict_mens_39.php , riktignok med litt andre detaljer og farger. Eller så er et mer dresset alternativ noe sånt: http://www.gentlemansemporium.com/store/vict_mens_03.php ... Jeg ender antakelig opp med en kjole med i litt vintage champagne farge (hvis jeg får det som jeg vil), så da hadde det vært stilig med en mann som matcher Bryllupet skal stå på en gård fra 1600-tallet, så det blir litt tidskræsj, men jeg tror ikke det vil ha så fryktelig mye å si i det store og hele Edit: Hmm, linken funket ikke, men ser ut som om den gjør det nå. Endret 14. november 2014 av ms.Pond
Lakrisogvin Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Hvis du har en mann som vil passe det- og like det- kjør på! Jeg syns det er fint- men min mann ville ikke likt det...
mamman til to gutter Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Jeg ser heller ikke for meg at mannen min hadde villet gifte seg i noe sånn som det, men jeg ville syntes det var fint på andre menn som passer til det
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 Den første er til formiddag. Mørke bukser til ettermiddag..
ms.Pond Skrevet 16. november 2014 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2014 Ja mørke bukser må det være. Blir som sagt litt endringer i detaljer. Men merker at jeg liker tanken mer og mer. Få leid en hest og vogn og dra på romantisk tur i omegnen etter vielsen, nei og nei nasjonalromantikk på høyt nivå. Får satse på at ikke trønderværet slår til med flom og striregn! Mannen virket positivt innstilt, han kikket litt rundt på siden jeg linket til og begynte å peke ut hva han ville ha, så det ser lovende ut Stilmessig passer det han veldig godt.
Iiiiik Skrevet 16. november 2014 #7 Skrevet 16. november 2014 Min mann ville droppet bryllup tror jeg, hvis jeg hadde prøvd å bestemme antrekk for ham Det siste var fint synes jeg, men kanskje uten flosshatten. Ellers synes jeg planene virker strålende 😊
ms.Pond Skrevet 17. november 2014 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2014 Min mann ville droppet bryllup tror jeg, hvis jeg hadde prøvd å bestemme antrekk for ham Det siste var fint synes jeg, men kanskje uten flosshatten. Ellers synes jeg planene virker strålende Haha Her blir han glad jo mindre han trenger å finne ut av selv. Bestemmer selvsagt ikke noe over hodet på han, men han synes det er supert at jeg kommer med forslag og vinklinger på ting som antrekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå