fjell og fjord Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Kanskje noen har gode råd... Jeg har en datter og hun hadde en god venninne i 1-2 klasse. Mora til denne jente spurte meg om jeg vet at noen leier ut en leilighet nærmere skolen. Hun er skilt. Til slutt tilba jeg dem til å leie en leilighet i huset vårt som før var leit ut til studenter som hybler. Vi har heller ikke så mange barn i nabolaget å trodde jeg at dette kunne være kjekt. Men nå etter at de bodde her i 2-3 mnd., ser jeg at denne venninne sluttet å leke med min datter på skolen i friminuttene. Derimot , hun vil at min datter kommer til henne hver kveld. Jeg tenkte at de har gått lei, så jeg sa at den jente får ikke komme til oss en stund. Men min datter går ned. Er dette tvilling effekt? Har de gått lei? Jeg er veldig sint på denne jenta og vil at de begge skal ta pause nå, og min datter heller ikke får komme til henne. Siden denne jente er så slem og ekskluderende. Vurderer å si at de må leite etter ny plass å bo, fordi vi skal igjen leie til studenter, da får vi litt mer penger inn. Det er trist. Ser ut som det jeg gjorde , virket mot sin hensikt.... Jenta mi er litt beskjeden og har ingen å leke med på skolen nå. Mens denne jenta leiker med andre. Jeg har ikke snakket med mora til henne. Mannen min sier at jeg ikke skal. Noen råd... takker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå