Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Noen som vet om noe slik finnes? Har lyst til å trene noe sånt, men vet ikke hva som passer for meg. Er halvveis i svangerskapet, og trener kampsport to ganger i uka. Anonymous poster hash: 0e11c...810
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Dytter! Anonymous poster hash: 0e11c...810
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 Kampsport? Er du et troll? Du vet vel at gravide ikke skal trene noen form for kontaktsport? Da ville jeg vel heller gått for den normale varianten av 30 day shred, det er ikke så tung trening. Anonymous poster hash: e4ff2...457
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Kampsport? Er du et troll? Du vet vel at gravide ikke skal trene noen form for kontaktsport? Da ville jeg vel heller gått for den normale varianten av 30 day shred, det er ikke så tung trening. Anonymous poster hash: e4ff2...457 Er du så tett som du gir inntrykk av eller bare later du som? Innenfor kampsport er det mye som ikke innebærer kontakt, mønster, spark ol. Er bare til ikke å gå kamp mens en er gravid. Anonymous poster hash: 4453e...a44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå