Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Sofaen har blitt så stygg og flekkete. Trekkene er avtagbare, men jeg har ikke hørt noe om at de kan vaskes i maskin. Noen som har prøvd likevel? Feks 30 grader finvask? Ullprogram? Anonymous poster hash: 21fac...ac6
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Huff da, har du og mannen kost dere litt for godt i sofaen? Pass på hvor spruten står neste gang... Ville vasket i maskin. 30 grader først og fremst. Er det ull? Hvis ikke, er ikke ullprogram nødvendig. Men kjørt et veldig forsiktig program, a la håndvask. Deretter ville jeg impregnert sofaen. Anonymous poster hash: 4ece1...4a8
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Kjøp tekstil rens! 😊 Anonymous poster hash: e9bbd...8ae
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #4 Skrevet 14. november 2014 Huff da, har du og mannen kost dere litt for godt i sofaen? Pass på hvor spruten står neste gang... Ville vasket i maskin. 30 grader først og fremst. Er det ull? Hvis ikke, er ikke ullprogram nødvendig. Men kjørt et veldig forsiktig program, a la håndvask. Deretter ville jeg impregnert sofaen. Anonymous poster hash: 4ece1...4a8 Hilsen fra klara klok som svarer på mer enn du lurer på... Anonymous poster hash: fdfbe...651
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #5 Skrevet 14. november 2014 Huff da, har du og mannen kost dere litt for godt i sofaen? Pass på hvor spruten står neste gang... Ville vasket i maskin. 30 grader først og fremst. Er det ull? Hvis ikke, er ikke ullprogram nødvendig. Men kjørt et veldig forsiktig program, a la håndvask. Deretter ville jeg impregnert sofaen. Anonymous poster hash: 4ece1...4a8 Hilsen fra klara klok som svarer på mer enn du lurer på... Anonymous poster hash: fdfbe...651 Takes one to know one... Tipper hun snakker av erfaring. Anonymous poster hash: 70a9c...6f2
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #6 Skrevet 14. november 2014 Huff da, har du og mannen kost dere litt for godt i sofaen? Pass på hvor spruten står neste gang... Ville vasket i maskin. 30 grader først og fremst. Er det ull? Hvis ikke, er ikke ullprogram nødvendig. Men kjørt et veldig forsiktig program, a la håndvask. Deretter ville jeg impregnert sofaen. Anonymous poster hash: 4ece1...4a8 Hilsen fra klara klok som svarer på mer enn du lurer på... Anonymous poster hash: fdfbe...651 Takes one to know one... Tipper hun snakker av erfaring. Anonymous poster hash: 70a9c...6f2 Haha! Vi har hatt skinnsofa i mange år, og fikk ny stoffsofa i sommer. Ingen den type flekker (enda), men hadde en solkrem sprut i sommer, og det lignet mistenkelig på noe annet, og var vanskelig å få bort. Takk og lov for impregnering og vaskbare trekk. Anonymous poster hash: 4ece1...4a8
oslofrk Skrevet 14. november 2014 #7 Skrevet 14. november 2014 Huff da, har du og mannen kost dere litt for godt i sofaen? Pass på hvor spruten står neste gang... Ville vasket i maskin. 30 grader først og fremst. Er det ull? Hvis ikke, er ikke ullprogram nødvendig. Men kjørt et veldig forsiktig program, a la håndvask. Deretter ville jeg impregnert sofaen. Anonymous poster hash: 4ece1...4a8 Hilsen fra klara klok som svarer på mer enn du lurer på... Anonymous poster hash: fdfbe...651 Takes one to know one... Tipper hun snakker av erfaring. Anonymous poster hash: 70a9c...6f2 Haha! Vi har hatt skinnsofa i mange år, og fikk ny stoffsofa i sommer. Ingen den type flekker (enda), men hadde en solkrem sprut i sommer, og det lignet mistenkelig på noe annet, og var vanskelig å få bort. Takk og lov for impregnering og vaskbare trekk. Anonymous poster hash: 4ece1...4a8 Hahaha
skjotta Skrevet 14. november 2014 #8 Skrevet 14. november 2014 To ganger i året leier jeg en rensemaskin og går over alle møblene med den. De blir som nye 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå