Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Det trenger ikke å være så mye bare litt... Alt er bedre enn dette tunge været som er nå, hodet er tungt hver dag.. Huff! Flere som heller vil ha snø enn regn og overskyet? Anonymous poster hash: 277ac...2e2
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Er så drittlei dette møkkaværet! Snart desember, og vi har ikke frost i gresset engang. BLÆHHHHHH! Anonymous poster hash: a112e...d29
Mahem91 Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Enig! Kommer det ikke snø til 1. Advent griner jeg! Lei av grønn plen og regn.. Er tross alt midten av nov. Hva skjer? :s
Øyne som ser!! Skrevet 14. november 2014 #4 Skrevet 14. november 2014 Elsker regn. Håper det aldri kommer snø. Jo, det kan snø på julaften, men den bør være vekke igjen 1 juledag.
☆☆☆ Skrevet 14. november 2014 #5 Skrevet 14. november 2014 Her er det ikkje normalt med snø som blir liggande over tid anna enn midt på vinteren, og lnappast då. Det er nokre dagar med snø avløyst av regn og så snø igjen som er vanleg. Er på ingen måte lei meg for å sleppe måking av oppkjørsel, avising av bil og påkledning i hundre lag.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #6 Skrevet 14. november 2014 Har hatt snø siden oktober Is, frost og snø Anonymous poster hash: 49acb...31d
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 14. november 2014 #7 Skrevet 14. november 2014 Jeg vil også ha snø!!! Lei regn, lei grønt! Vil på aketur med unga, jeg
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #8 Skrevet 14. november 2014 Flytt nordover da. Masse snø Anonymous poster hash: 7c57d...a25
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #10 Skrevet 14. november 2014 Jeg vil ha snø og 10 minus. Jeg merker at jeg blir deppa av at det er så grått og trist. Går rundt som en sombi i halvsøvne hele dagen. Og ikke minst slippe å vaske uteklæra til poden hver eneste dag. Ikke frost engang her, så dress/regntøy er innklint i sand og gjørme hver dag. Anonymous poster hash: 038f4...afe
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #11 Skrevet 14. november 2014 Nei, tvert i mot! Jeg blir glad hver dag jeg ser ut og merker at det enda er relativt mildt og snøfritt. Jeg kan ikke utså kule og vinter, og hadde det ikke vært for jobb og familie ville jeg aldri blitt boende i Norge heller Anonymous poster hash: e5185...918
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #12 Skrevet 14. november 2014 Er glad snøen har lagt seg her i nord Tørt og fint føre, uteklær og sko er rene, bikkja drar ikke sand inn i huset, akebrett og ski er i flittig bruk og snøen gjør mørketida litt lysere. Får nyte det så lenge det varer, det skjer jo innimellom at desember blir regntung og at snøen forsvinner. Og da er mørketida lite trivelig. Anonymous poster hash: bca60...eda
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #13 Skrevet 14. november 2014 Jeg har ikke bruk for snø. Glad for hver dag som går der bakken er bar og været mildt. Deilig! Snø fra 23. desember til 15. februar er helt greit. Anonymous poster hash: 3946f...afc
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #14 Skrevet 14. november 2014 Snøen kan godt vente til lille julaften. Da kan det bli passe mye snø for aking i noen uker, siden sønnen min får snowracer av nissen. Anonymous poster hash: f502d...0a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå