Gå til innhold

FOR en høne!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.nettavisen.no/dittoslo/jeg-setter-aldri-mine-ftter-pa-norsk-jord-igjen/8508137.html

Anonymous poster hash: e5fd0...2b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tenk om NOEN ikke trives i det perfekte landet Norge! Jeg har også vurdert å flytte, men har norsk mann, så må nok vente til barna flytter ut hjemmefra.

Anonymous poster hash: a6666...841
Skrevet

For et uinteressant og overfladisk menneske. Hun må få bo hvor hun vil for min del (så lenge det er langt unna meg). :P

Anonymous poster hash: 418fa...4fb

Skrevet

Synes det sto jeg setter aldri mine fitter på norsk jord igjen, på det første innlegget. Nå var jeg spent på hva som venta meg :P 

Skrevet

www.nettavisen.no/dittoslo/jeg-setter-aldri-mine-ftter-pa-norsk-jord-igjen/8508137.html

Jeg leste "jeg setter aldri min fitte på norsk jord igjen" i linken din. På tide med briller.

Anonymous poster hash: 6ca42...a61

Skrevet

Synes det sto jeg setter aldri mine fitter på norsk jord igjen, på det første innlegget. Nå var jeg spent på hva som venta meg :P

Bra det ikke bare var meg :D

Anonymous poster hash: 806b3...95d

Skrevet

Ja, tenk om NOEN ikke trives i det perfekte landet Norge! Jeg har også vurdert å flytte, men har norsk mann, så må nok vente til barna flytter ut hjemmefra. Anonymous poster hash: a6666...841

var no virkelig ikke det at hun ikke trives i Norge, men hele holdningen hennes i i intervjuet! For min del kan hun bare flytte, så er vi kvitt nok et klysete snobbemenneske!

Skrevet

hehehe, grisejente :P

Skrevet

Hjelpes, for en virkelighetsoppfatning. Ikke helt ved sine fulle fem? Da tenker jeg ikke på meningene hennes, men måten hun ordlegger seg på.

Skrevet

Finansiere jusutdannelsen ved å blogge? Det er jo ingen som vet hvem hun er.

Skrevet

Ha ha hun snakker litt sånn som hovedpersonen i Jonathan Safran Foers "alt blir klart og betydelig" :-)

Skrevet

Finansiere jusutdannelsen ved å blogge? Det er jo ingen som vet hvem hun er.

Hun hadde visst masse penger mellom hendene likevel. Liker eldre, rike og velstående menn. Finnes det ikke en diagnose for slike gullgravere?

Skrevet

Spesielt. Hun skriver at hun ser opp til luksushorer, så da er det vel det hun planlegger å bli da innert inne.... 

Hun skulle blitt beskyttet mot seg selv, hun virker rett og slett...... Hva skal jeg si.... dum, eller ei med veldig lav iq.

Anonymous poster hash: cc86c...8df
Skrevet

Rister på huet :(

Skrevet

Get your kicks while you're still touch enough to get them..

Om det er det hun ønsker, så prøv i vei! Hun skader jo ingen, så ingen trenger å mene noe som helst om hvordan hun ønsker å leve. Lykke til :)

Anonymous poster hash: d6a84...04e

Skrevet

Hun kommer vel hjem med halen mellom bena når hun trenger det norske velferds- eller rettssystemet ;)

Anonymous poster hash: e6b1d...dd9
Skrevet

Ikke noe tap for Norge at hun flytter. Makan!

Anonymous poster hash: 4cf53...d7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...