Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Kan jeg spise den? Tenker mest på rekene inn den som jo ligger lenge og ikke blir varmebehandlet på ny. Skjønner ikke helt hvordan de blir konservert inn i der. Tenker at den må være trygg, det er jo en smelteost, men de rekene gjør meg alikevel usikker..hysterisk som jeg er Anonymous poster hash: cbc50...963
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Tror det ikke er farlig i forhold til svangerskapsforgiftning. Men saltinnholdet er høyt og hvis du er plaget med leggkramper eller ødem ville jeg styrt unna. Anonymous poster hash: 4cdc2...636
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Tror det ikke er farlig i forhold til svangerskapsforgiftning. Men saltinnholdet er høyt og hvis du er plaget med leggkramper eller ødem ville jeg styrt unna. Anonymous poster hash: 4cdc2...636 Vet du hva svangerskapsforgiftning er? Men tanke på listeria vil jeg tror du er trygg hi, men ikke spis den når den ikke lengre er nyåpnet. Anonymous poster hash: 9daa1...2b7
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #4 Skrevet 14. november 2014 Sjekk også at det faktisk står at den er pasteurisert. Anonymous poster hash: 9daa1...2b7
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #5 Skrevet 14. november 2014 Ost på tube er høypasteurisert og har dermed veldig god holdbarhet. Så lenge du ikke spiser fra en tube som har vært åpnet lenge, så er du trygg. Anonymous poster hash: 02baf...101
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #6 Skrevet 14. november 2014 Rekeost har hverken svært lite med både ost og reker og gjøre, så på den kontoen er nok helt trygg. Hva gjelder kunstige tilsetningsstoffer ville jeg vært mer bekymret. Ville nok spist "ordentlig" mat hvis jeg var deg;) Anonymous poster hash: d3695...20a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå