Gå til innhold

Hvordan bli attraktiv for menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså generelt, ikke for å få sex. Her har man falt i sånn grop at mannen tror at jeg sitter trygt og går ingensteds uansett hvordan han oppfører seg, siden ingen andre er interessert eller flørter med meg. Nå vil jeg ha slutt på det, og fremstå som attraktiv for andre, ikke for å være utro, det vil jeg aldri være, men for at andre menn legger merke til meg, og min egen mann forstår at han faktisk kan miste meg siden ikke bare han er interessert. Deres tips?

Anonymous poster hash: 0f650...717
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svaret ligger vel i selvfølelsen din?!!!

Hvordan tenker du om deg selv? Hva utstråler du?

Og så må man by litt på seg selv, ikke være så selvhøytidelig, ha litt humor på egen bekostning.

Men bortsett fra det skal du ikke finne deg i det hvis mannen behandler deg ufint. Stå opp for deg selv og vis ham at du er fantastisk!

Anonymous poster hash: 9ccc1...06c

Skrevet

Mitt tips er å ha en god kroppsholdning, være velstelt og å smile mye.

Anonymous poster hash: 90c75...ef6
Skrevet

Du blir attraktiv når du har en god selvfølelse og bra selvtillit! Hvordan du får det, er det du som vet. 

Hvis jeg skal føle meg ordentlig bra med meg selv må jeg trene, ta litt sol i ny og ne/selvbruning (blir litt blå når jeg ikke har sett sola på en stund :P). Barbere/epilere/vokse ALT. Ha deilig mykt hår. Smøre meg, så huden er myk. Ordne neglene og lakke dem (selv), så de blir fine. Litt ansiktsbehandlling hjemme, og litt leppepeeling. 

Så når jeg føler meg fresh, tar jeg på meg sexy undertøy, stram bukse og en søt topp- kanskje høye hæler den dagen. Og bare smiler og går med en holdning som viser at jeg føler meg drit bra den dagen. Da får jeg som regel mye oppmerksomhet, selvom jeg ikke går med puppene ute eller flørter. :) Du kan gå med hva som helst å få oppmerksomhet, bare du STRÅLER selvtillit :) 

Skrevet

Du blir attraktiv når du har en god selvfølelse og bra selvtillit! Hvordan du får det, er det du som vet. 

Hvis jeg skal føle meg ordentlig bra med meg selv må jeg trene, ta litt sol i ny og ne/selvbruning (blir litt blå når jeg ikke har sett sola på en stund :P). Barbere/epilere/vokse ALT. Ha deilig mykt hår. Smøre meg, så huden er myk. Ordne neglene og lakke dem (selv), så de blir fine. Litt ansiktsbehandlling hjemme, og litt leppepeeling. 

Så når jeg føler meg fresh, tar jeg på meg sexy undertøy, stram bukse og en søt topp- kanskje høye hæler den dagen. Og bare smiler og går med en holdning som viser at jeg føler meg drit bra den dagen. Da får jeg som regel mye oppmerksomhet, selvom jeg ikke går med puppene ute eller flørter. :) Du kan gå med hva som helst å få oppmerksomhet, bare du STRÅLER selvtillit :)

Jeg har god selvtillit, men er uheldig utseendemessig og har aldri likt å flørte med andre enn de jeg er i forhold med. Takk for mange tips :)

Skrevet

God selvtillit og selvfølelse, men ikke hoven.

Anonymous poster hash: 9f64b...7cd
Skrevet

Selvtillit og positiv holdning.

Men menn faller for forskjellige ting, avhengig av personlighetstype.

Anonymous poster hash: e825c...efe

Skrevet

Selvtillit og positiv holdning.

Men menn faller for forskjellige ting, avhengig av personlighetstype.

Anonymous poster hash: e825c...efe

Jeg har god selvtillit og er positiv, men er mye sliten og uheldig utseende har jeg, dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...