Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Noen her som har født i Skien og kan si meg om det går an å føde i vann der? Har de lystgass der? Opplevelser ved det å føde i Skien som du har lyst til å dele? Anonymous poster hash: 115d0...17f
SuperFries Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Ingen sykehus i Norge har lystgass lenger, meg bekjent. Er ganske sikker på at de har ett rom med badekar for vannfødsel. Der beste er å ta kontakt med føden for omvisning. De har det jevnlig. Barsel i Skien er kjent for å være utrolig bra. Har selv hatt 2 veldig gode opplevelser der.
Marriet Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Jeg fødte i Skien, på tss i mai. Jeg fikk lystgass, og det er mulig å føde i vann. Jeg fødte ikke i vann da, men var kjempe fornøyd med menneskene og alt ble veldig godt tatt vare på
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Så godt å høre positive ord om Skien - jeg er helt ny her og har vært litt spent på hvordan det er her. Godt å høre positive ord om barsel også! Anonymous poster hash: 115d0...17f
C&M&H Skrevet 16. november 2014 #5 Skrevet 16. november 2014 Ingen sykehus i Norge har lystgass lenger, meg bekjent. Er ganske sikker på at de har ett rom med badekar for vannfødsel. Der beste er å ta kontakt med føden for omvisning. De har det jevnlig. Barsel i Skien er kjent for å være utrolig bra. Har selv hatt 2 veldig gode opplevelser der. De har nå i alle fall lystgass på A hus..
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Ingen sykehus i Norge har lystgass lenger, meg bekjent. Er ganske sikker på at de har ett rom med badekar for vannfødsel. Der beste er å ta kontakt med føden for omvisning. De har det jevnlig. Barsel i Skien er kjent for å være utrolig bra. Har selv hatt 2 veldig gode opplevelser der. Det er fortsatt en del sykehus som tilbyr lystgass. Anonymous poster hash: 4f491...a23
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #7 Skrevet 16. november 2014 Takk for svar Anonymous poster hash: 115d0...17f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå